"זו בדיחה שהמשחק בוטל, אין אפילו איסור שנצא מהמלון ונסתובב"

ערן זהבי
ערן זהבי | ההתאחדות לכדורגל

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, התראיין ב-103FM וסיפר היישר מאימון הערב באצטדיון בו אמור היה להתקיים משחק הידידות על התביעה המתגבשת נגד הנורבגים וכיצד הגיבו השחקנים לבשורה

(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שראשי ההתאחדות הנורבגית הפתיעו את ראשי המקבילה הישראלית והודיעו על ביטול משחק הידידות שתוכנן להיערך הערב בין השתיים, בתכנית הספורט ב-103FM שוחחו עם ראש אגף ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, שהיישר מאוסלו ניסה להסביר את ההתרחשויות האחרונות.

כפי שפרסמנו, בהתאחדות שוקלים לתבוע כ-100 אלף דולר מההתאחדות הנורבגית על הוצאות המשלחת לאוסלו, אולם מודים שזו מבחינתם החלטה מבורכת: "הנורבגים יודעים שהם יקבלו בראש מאיתנו ומאופ"א, עשינו בדיקות ולא הייתה שום סיבה לדחות את המשחק", טענו הבוקר בהתאחדות ושחקנים מסרו שלא לציטוט שזו הקלה מבחינתם שלא יצטרכו להוסיף עוד 90 דקות למאזנם, ועוד על משחק ידידות.

ברזל, כדובר הרשמי של ההתאחדות, התראיין היישר מהאצטדיון, בו ערכה הנבחרת אימון ערב במקום משחק: "זה חלק מהבדיחה המטורפת שיש כאן. אני לא זוכר ביטול של משחק חמש שעות לפני. בבוקר קיבלנו אישור שביברס נאתכו יכול לצאת מהבידוד ולשחק וב-12:30 וילי רוטנשטיינר כבר הודיע לשחקנים. היו שחקנים בודדים שראיתי שמחים מההחלטה".

היו שחקנים ששמחו לשמוע את הבשורה. רוטנשטיינר באימון | ההתאחדות לכדורגל

עוד על החלטת הרשויות בנורבגיה והתנהלות המדינה בקורונה: "כבר הגענו לכאן ואף אחד לא אמר לנו כלום, אנחנו רשאים להסתובב חופשי ברחובות גם אחרי שדאבור נמצא חיובי – הוא כבר ב-11:00 עלה על טיסה לגרמניה ואפילו נאתכו שוחרר מבידוד. אין על השחקנים איסור לצאת מהמלון. בנורבגיה התחילו בימים האחרונים לצמצם ולמנוע התקהלויות".

הדרישה לפיצוי מההתאחדות הנורבגית: "אני לא מכיר הרבה תביעות בין התאחדויות. גם באופ"א היו המומים מההחלטה של הנורבגים, שנוגדת את כל מה שהם מנסים לעשות ואולי גם תפתח להם סכר. הכסף יגיע אלינו בדרך כזו או אחרת והכל יהיה בסדר. בעידן הקורונה משחק כדורגל מתקיים רק כאשר כדורגל שופט לשריקת הפתיחה".

נאתכו. שוחרר מהבידוד אפילו עוד לפני הביטול | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי