ההתאחדות הודיעה: "בקרוב נתאם עם איחוד האמירויות משחק ידידות"

שחקני נבחרת ישראל | מאור אלקסלסי

לאחר הביטול עם נורבגיה, היו"ר אורן חסון והמנכ"ל רתם קמר שוחחו עם מקביליהם במדינה מהמפרץ ונקבע כי הנבחרות ייפגשו למשחק ראווה: "בשיחה גם הועלו רעיונות לשיתופי פעולה במספר תחומים"

(גודל טקסט)

משחק הידידות נגד נבחרת נורבגיה שאמור היה להיערך הערב בוטל כידוע וכבר לא יתקיים, אבל בהתאחדות לכדורגל כבר חושבים על משחק הידידות הבא. תאריך עדיין אין, אולם על פי הודעת ההתאחדות הערב (רביעי), בהחלט ייתכן שבהזדמנות הבאה לקיים משחק ידידות היריבה תהיה איחוד האמירויות, שבועות ספורים לאחר שנחתם הסכם נורמליזציה היסטורי בין המדינות.

"יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון והמנכ"ל רתם קמר קיימו אחר הצהריים שיחת זום עם נשיא ההתאחדות של איחוד האמירויות וחבר הנהלה בנוגע לשיתוף פעולה בין ההתאחדויות וקיום משחק ידידות בין הנבחרות הבוגרות של שתי המדינות", הודיעו רשמית, "בשיחה הועלו רעיונות לשיתופי פעולה במספר תחומים ונקבע כי מועד המשחק בין הנבחרות יתואם בזמן הקרוב בין מנכ"לי ההתאחדויות".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות הוסיף: "החיבור בין שתי ההתאחדויות נראה הדבר הטבעי ביותר ואין לי ספק שהצדדים יצאו ממנו נשכרים. יש לנו הרבה תחומים בהם נוכל להתקדם יחד לטובת הענף בשתי המדינות ולטובת חיזוק הקשר בין ישראל לאיחוד האמירויות. האפשרות למשחק בין הנבחרות, שהיתה נראית דמיונית עד לפני מספר חודשים, קרובה להפוך למציאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי