אבד הסיכוי: הנבחרת הצעירה סיימה ב-1:1 עם מקדוניה הצפונית

יונס מלדה, עופרי ארד, גיל כהן, סמואל בראון | אודי ציטיאט

תומר יוספי כבש כבר בדקה הראשונה, אך כדור חופשי אטאנסוב בדקה ה-70 מנע מהישראלים את הניצחון. אסף צור הדף פנדל קודם לכן. החבורה של ניר לוין כבר לא תסיים בתור הסגנית הטובה ביותר

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה איבדה סיכוי לסיים בתור הסגנית הטובה ביותר במוקדמות אליפות אירופה. בדיוק כמו בחודש שעבר, נבחרת ישראל עד גיל 21 סיימה הערב ב-1:1 מאכזב עם מקדוניה הצפונית.

חניכיו של ניר לוין היו חייבים להשיג ניצחון כדי להישאר בתמונת העלייה, אך איבדו יתרון שהשיגו כבר בדקה הראשונה של המשחק ולא הצליחו לנצח את המשחק, שהוגדר כ"חובה" לפני שריקת הפתיחה.

עוד לפני הבעיטה הראשונה במשחק כבר נרשמה דרמה קטנה, כאשר נמצא ששופט המשחק חיובי לקורונה. לאחר כ-20 דקות של איחור, השופט הרביעי הוקפץ לעמדת השופט הראשי ופתח את ההתמודדות. 16 שניות בלבד הספיקו לתומר יוספי לכבוש את שער היתרון במשחק לטובת ישראל, זאת לאחר כדור עומק נהדר שקיבל מליאל עבדה.

אכזבה גדולה בקרב שחקני הנבחרת | אודי ציטיאט

בפתיחת המחצית השנייה של המשחק השוער אסף צור עמד בפני מבחן גדול, זאת לאחר שאור בלוריאן הכשיל את בויאן מילובסקי ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. זינוק נהדר של צור מנע שער שוויון של האורחת, אבל בדקה ה-75 הגיע הרגע שכל כך אופייני לנבחרות ישראל.

כדור חופשי של יאני אטאנסוב צלל לתוך הרשת של צור ונראה שלשחקנים הישראלים היה קשה להגיב לאחר מכן. שניות ספורות לפני שריקת הסיום יהב גורפינקל, שנכנס למשחק רק בדקה ה-78, ראה שני כרטיסים צהובים מהירים והורחק.

כאמור, בעקבות התיקו, הנבחרת הצעירה נותרה במקום השלישי בבית ואיבדה סופית את הסיכוי להעפיל לשלב הבא.ביום שלישי ייצאו חניכיו של ניר לוין למשחק חוץ קשה מול מוליכת הבית ספרד שכבר הבטיחה את העפלתה לטורניר הגמר.

ניר לוין. שוב איבד יתרון | אודי ציטיאט

הרכב הנבחרת הצעירה: אסף צור, ליאל עבדה (עמית כהן, 46), עופרי ארד, אור בלוריאן (יונס מלדה, 78), גיל כהן, דני גרופר (יהב גורפינקל, 78), שי אליאס (עדן קארצב, 60),  סמואל בראון, תומר אלטמן (אושר דוידה, 86), תומר יוספי, איילון אלמוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי