כל בדיקות הקורונה שערכה נבחרת ישראל חזרו שליליות

סגל מלא יעמוד לרשות רוטנשטיינר במשחק הקריטי נגד סקוטלנד שינעל את הקמפיין (רביעי, 21:45 באצטדיון בנתניה)

(גודל טקסט)

קמפיין ליגת האומות יגיע מחר (רביעי, 21:45) לסיומו כאשר באצטדיון בנתניה תארח נבחרת ישראל את סקוטלנד למשחק גורלי מאוד עבור השתיים: ישראל עלולה לסיים במקום האחרון בבית ולרדת לדרג ג' אם לא תנצח ובמקביל סלובקיה תכניע את צ'כיה, הסקוטים לעומת זאת עלולים לאבד את הפסגה ולהישאר בדרג ב' אם לא ינצחו בישראל ובמקביל צ'כיה תנצח את סלובקיה.

הערב ייערכו הנבחרות את האימונים המסכמים ומסיבות העיתונאים, אבל עוד קודם לכן נערכו בדיקות הקורונה ונבחרת ישראל בישרה כי אף אחד מהשחקנים לא נדבק בנגיף. אחרי שבחלון הנבחרות הקודם נדבקו מספר שחקנים וחלקם גם שיחקו עם תסמינים שהתבררו כקורונה לאחר שיצאו שליליים בבדיקות שנערכו קודם לכן, הפעם הנבחרת סיימה ללא אף נדבק, להוציא את מואנס דאבור שיצא חיובי עוד לפני שהתאמן עם הנבחרת ועזב במהרה בחזרה להופנהיים.

העובדה שכל בדיקות הקורונה חזרו שליליות היא גם בשורה עבור המועדונים, שיוכלו לקבל את שחקניהם בחזרה ללא חשש. כזכור, בחודש שעבר, בעקבות מספר שחקנים שנדבקו בעת שהותם עם הנבחרת, קבוצות השיבו את השחקנים בהדרגה ומכבי ת"א אף התאמנה לקראת המשחק בליגה האירופית נגד קרבאח ללא נציגי הנבחרות.

כידוע, הנבחרת תתפזר לאחר המפגש נגד סקוטלנד והמשימה הבאה תהיה רק בחודש מרץ 2021, תחת מאמן אחר שיחליף את וילי רוטנשטיינר. האוסטרי אמור להמשיך גם במשחקו האחרון במערך של שלושה בלמים, אך ייתכן שיבצע מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בצ'כיה בהפסד 1:0. רוטנשטיינר שוחח עם שחקניו והצהיר על שביעות רצונו מההשקעה ומהמחויבות במשחק האחרון.

רוטנשטיינר. שבע רצון מהגישה, גם המערך לא ישתנה | איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי