"צריך להודות באמת, אנחנו הנבחרת הכי חלשה בבית"

שחקני נבחרת ישראל | מאור אלקסלסי

ראש מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל, התייחס למצבה של ישראל לקראת סקוטלנד בליגת האומות: "המטרה שלנו היא לא לרדת דרג ואם לא נשרוד לא יהיה לנו שום תירוץ. רוטנשטיינר ידבר עם חסון רק בתום הקמפיין"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תסיים מחר (רביעי) את קמפיין ליגת האומות נגד סקוטלנד, למה שגם עשוי להיות משחקו האחרון של וילי רוטנשטיינר בתפקיד, הן כמאמן והן כמנהל הטכני. כדי להסביר את תיאום הציפיות מול האוסטרי ועל המשך דרכו בתפקיד, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל דיבר על נושאים אלו בתוכנית הספורט של רדיו 103FM.

שלומי ברזל פתח את דבריו: "רוטנשטיינר סיפר במסיבת עיתונאים שבסופו של דבר שאנחנו הנבחרת הפחות חזקה על פי כל פרמטר אפשרי. אם היינו מפסידים 4:0 זה נראה טבעי, אבל כשאנחנו מפסידים 1:0, יש תחושה שאנחנו יכולים לפרק את הנבחרות האלה. אני מבטיח לך שאם תעשה 10 משחקים בין כל הנבחרות האלה, אולי ננצח משחק אחד, נעשה כמה תוצאות תיקו, אבל המאזן שלהן יהיה טוב יותר".

"מול סקוטלנד גררנו אותם ל-120 ולפנדלים ונגד סרביה היא הייתה הרבה טובה ממנה, צריך להבין שסקוטלנד תגיע לכאן עם שמונה שחקני פרמיירליג. אולי נבחרות שבדרך כלל אחרי 30 דקות מורידות את הרגל מהגז, בחצי השני היינו לא פחות טובים מצ'כיה. היה איזה פספוס של ערן זהבי וגם הגול שלהם הגיע מטעות שלנו".

האם רוטנשטיינר יישאר אם ישראל תנצח את סקוטלנד: "אף פעם לא הסתרנו את המטרה שלנו לא לרדת דרג, ואם מחר אנחנו לא נשרוד לא יהיה לנו שום תירוץ. האם הוא יתפטר אחרי המשחק? הוא שומר את הקלפים קרוב לחזה והוא ידבר עם אורן חסון רק אחרי סיום הקמפיין. רצו לתת לו להתמקד רק במשחקים, ברגע שהכל ייגמר הוא יישב עם ההתאחדות ואז תתקבל החלטה".

שחקני נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי