עוד קמפיין מאכזב נגמר: ישראל הצעירה הפסידה 3:0 לספרד

החבורה של ניר לוין נוצחה פעם נוספת וסיימה את קמפיין המוקדמות במקום השלישי, עם חמש נקודות פחות ממקדוניה הצפונית הסגנית. לזכות המארחת הבקיעו רוברטו לופס, אנדר ברנצ'אה וג'ון מונקיולה

(גודל טקסט)

מחר (רביעי) יסתיים קמפיין ליגת האומות של נבחרת ישראל, בו היא תקווה לא לרדת לדרג השלישי במשחק הביתי נגד סקוטלנד ובינתיים גם הנבחרת הצעירה לא מוסיפה לנו כבוד. הערב החבורה של ניר לוין נעלה את קמפיין מוקדמות יורו עד גיל 21 במקום השלישי במרחק של חמש נקודות ממקדוניה הצפונית השנייה בשל הפסד 3:0 לספרד המוליכה.  

כצפוי ספרד שגם אירחה את המשחק הזה, הייתה גם הנבחרת הטובה יותר על כר הדשא, אך דווקא ישראל הייתה קרובה לעלות ליתרון כבר בדקה התשיעית לאחר הרמה טובה של תומר יוספי לכיוונו של סמואל בראון שנגח למשקוף.

הספרדים הגיבו רק במחצית השנייה כאשר עלו ליתרון בדקה ה-65 לאחר שאור בלוריאן הכשיל ברחבה את רוברטו לופס, שהיה גם זה שניגש לנקודה הלבנה והכשיל את אסף צור. כעבור 10 דקות ברהים דיאס המחליף מצא את אנדר ברנצ'אה שגלגל לרשת. הבלם ג'ון מונקיולה נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-89 והנחיל הפסד שלישי לנבחרת הצעירה של ישראל, שתייחל לקמפיין טוב יותר בדור השחקנים הבא.

ההרכב שלנו להערב! 🇮🇱👊 #elel_israel

Posted by ‎ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association‎ on Tuesday, November 17, 2020

הרכבים

ספרד: ז'וספ מרטינס, פדרו פורו, הוגו גיאמון, אנריקה קלמנטה, אדריה פדרוסה, אוסקר, יון מונקאיולה, מאנו גרסיה, רוברטו לופס, בריאן חיל וחאבי פואדו.

ישראל: אסף צור, גיל כהן, עופרי ארד, אור בלוריאן, נועם כהן, דני גרופר, שי אליאס, סמואל בראון, תומר יוספי, אילון אלמוג, תאי בריבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי