נבחרת ישראל הצטרפה למיזם – סיוע כלכלי לנפגעי הקורונה

נבחרת ישראל במיזם לנפגעי הקורונה | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

יוזמה מבורכת: הנבחרת, יחד עם פורטוגל ואיטליה, חברה ליוזמתו של לאו אלקן שדואג לסייע לרכישת סלי מזון עבור משפחות שמצבן הסוציו אקונומי הורע לאחר המשבר. אורן חסון: "נרתמנו מיד, הזדמנות יוצאת דופן לעזור"

(גודל טקסט)

יוזמה מבורכת: נבחרת ישראל חבה למיזם משותף עם נבחרות גדולות כמו פורטוגל ואיטליה – סיוע לנפגעי הקורונה שזקוקים לסלי מזון. השחקנים כבר תרמו כ-30 אלף שקלים. לאפו אלקן, היהודי-איטלקי, מיורשיה של אימפריית פיאט, אמון על היוזמה. הוא השיק מיזם חדשני במסגרת הקרן הפילנטרופית שלו, "LAPS", במטרה לסייע ברכישת סלי מזון עבור משפחות שמצבן הכלכלי הורע לאור משבר הקורונה.

שחקני שלוש הנבחרות הצטלמו כאשר כף ידם צבועה בגווני דגלי הלאום של כל אחת מהמדינות. מעבר לתרומה של כל אחת מהן, יקראו השחקנים וההתאחדויות במגוון ערוצים לכל מי שבידו לסייע – לתרום לטובת מי שזקוקים לכך.

יו"ר ההתאחדות אורן חסון בירך על המהלך: "גם אם האוהדים לא איתנו באצטדיונים בימים אלה, הם תמיד קרובים ללבנו וזו הזדמנות יוצאת דופן לסייע ככל האפשר. נבחרת ישראל וההתאחדות לכדורגל נרתמו מיד למיזם הייחודי וההכרתי בהובלתו לאפו אלקן. חדר ההלבשה של נבחרות ישראל הוא דוגמה נפלאה לפסיפס ממנו מורכבת החברה הישראלית. האחדות והערבות ההדדית שמאפיינות אותו, הן הבסיס שיבטיח את הצלחת המיזם ברמה המקומית והבין-לאומית".

לאפו אלקן, מייסד ונשיא קרן LAPS אמר: "הצורך לדאוג לחלשים שבינינו הוא חובה מוסרית וחברתית. זו חובה שאני באופן אישי מחויב לה. מצב החירום שאנו חיים בו כיום מוכיח את הצורך להתאחד כדי להילחם יחד. האחדות היא משאב עיקרי במאבק בעוני שהולך וגדל לצערנו מידי יום. כל מי שיכול חייב לפעול בכל דרך כדי לתמוך באלו שהמזל פחות האיר להם פנים. אני שמח מאוד שההתאחדות לכדורגל בישראל הצטרפה למיזם יחד עם התאחדויות הכדורגל באיטליה ופורטוגל, ולהערכתי נבחרות נוספות יצטרפו בקרוב למיזם. חשתי שנבחרת ישראל וההתאחדות לכדורגל פעלו מכל הלב, בתשוקה, באהבה ובסולידריות שמאפיינים את ישראל, והתגייסו מיד לסייע ולהוביל את המהלך".

נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי