וייצמן השווה את דגני לישראל כהן, בלם בית"ר התרגז: "שיחקת בנבחרת?"

אוראל דגני, ערן זהבי | ברני ארדוב

שחקן עירוני טבריה ביקר את העבירה שביצע לקראת סיום המשחק בין ישראל לסקוטלנד, בלם בית"ר לא נשאר חייב: "תמשיך לדבר מאחורי מקלת, אולי ייקחו אותך לדבר שטויות באחד הערוצים". וייצמן ענה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי דרמה בדקות הסיום ולא מעט דפיקות לב, נבחרת ישראל סיימה אמש (רביעי) את קמפיין ליגת האומות עם 0:1 דחוק על סקוטלנד ונשארה בדרג ב'. רגע לפני השריקה האחרונה, אוראל דגני ביצע עבירה שכמעט עלתה לחניכיו של וילי רוטנשטיינר באיבוד שתי נקודות, אך השוער אופיר מרצאינו היה במקום וסידר ניצחון.

מי שביקר את העבירה שביצע דגני הוא הכדורגלן עידן ויצמן מעירוני טבריה, שכתב: "שיסלח לי אבל זו עבירה ברמה של ישראל כהן בדרבי". בלם בית"ר ירושלים לא אהב את הדברים ומיהר להשיב: "היד קלה על המקלדת, אה עידן? רואים ששכחת כבר מזה לשחק כדורגל. שיחקת בנבחרת ישראל? לא זכור לי. תמשיך לדבר מאחורי מקלדת – זה הכי קל ופשוט, אולי בסוף ייקחו אותך לאיזה ערוץ שתדבר שם עוד קצת שטויות. שמח שאתה עוקב אחריי ובע"ה שתעקוב עוד הרבה שנים".

וייצמן לא נשאר חייב: "התחלתי ב'שיסלח לי' ומבין שאתה לא. גם על המגרש הייתי צועק עליך "מה אתה עושה?" ובסוף כמובן מחבק. יש מצב שאתה צודק אגב, בכל זאת כבר שמונה חודשים בחל"ת. לא מחפש תפקיד בשום מקום ויש לך קריירה נפלאה ובטח גדולה משלי אבל בוא, שנינו יודעים שסוכנים וטיפת מזל קובעים לאן נגיע. אמשיך לעקוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי