סולומון נבחר לאיש המשחק ב-BBC: "מבצע סולו מהסרטים"

בממלכה התמוגגו מהשער של הקשר שהעניק לישראל 0:1 על סקוטלנד: "עדות נוספת לכישרון הגדול שלו - ביצוע מפואר שעשה את ההבדל". גם מרציאנו זכה לשבחים, ומי קיבל את הציון הנמוך ביותר בנבחרת?

(גודל טקסט)

מסתבר שלא רק בישראל מתמוגגים מילד הפלא, מנור סולומון. קשר שחטאר דונייצק כבש אמש (רביעי) שער בכורה מדהים במדי הנבחרת והעניק לה 0:1 על סקוטלנד במשחק שנעל את שלב הבתים בליגת האומות. האורחת אמנם העפילה לאחרונה ליורו, אך את המקום הראשון בבית היא פספסה לאחר שני הפסדים רצופים ומי שסיימה בראש היא צ'כיה שהעפילה לדרג A. החבורה של וילי רוטנשטיינר וגם זו של סטיב קלארק נשארה בדרג B, כשסלובקיה היא זו שהגיעה למקום האחרון וצנחה לדרג C.

בממלכה התלהבו מסולומון, שזכה למחמאות גדולות. בעיתון הבריטי "הגרדיאן" נכתב: "מנור הציג עדות נוספת לכישרון הגדול שלו ופעם נוספת תפס את העין של אנשי המקצוע. התקווה של סקוטלנד להעפיל לדרג A התנפצה בחופי הים התיכון". עוד הוסיפו בעיתון כי "סולומון סידר לישראל נקמה על ההפסד בגלאזגו בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, אך מדובר בנקמה מרירה". גם אופיר מרציאנו, שמשחק בהיברניאן, זכה לשבחים: "שמר את ישראל בחיים עם הצלות אקרובטיות".

ב"BBC" העניקו לסולומון את הציון 7.27 ואת תואר איש המשחק. מרציאנו זכה ל-7.02, אלי דסה קיבל 6.62, ערן זהבי עם 6.59 ואילו אוראל דגני קיבל את הציון הנמוך ביותר בנבחרת ישראל: 5.65. "סופר שער סולו של סולומון", צעקה הכותרת ב"סקיי ספורטס". עוד נכתב כי "ביצוע מפואר של מנור עשה את ההבדל בין הנבחרות והשאיר את סקוטלנד בדרג B". גם ב"סקיי" החמיאו למרציאנו: "הצלה מבריקה", נכתב על העצירה של השוער מהנגיחה של ג'ון מקגין. על שער הניצחון נכתב: "מנור הפיל את סקוט מקטומיניי והכניע את דייויד מרשל לאחר רגע שכולו הברקה ויכולת אישית".

מנור סולומון | אודי ציטיאט
עוד באותו נושא: מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי