ועדת האיתור תתכנס: אבוקסיס, קלינגר ובן שמעון מועמדים לנבחרת

רן בן שמעון, ניר קלינגר | דני מרון

בוחרים מאמן לאומי חדש: הוועדה תיפגש היום כדי לקדם את העניין ואת נושא המנהל הספורטיבי. רוטנשטיינר עשוי להמשיך כמאמן, אם ישוב לתפקידו המקורי ייקח חלק בראיונות עם המועמדים. חזן ימונה למאמן הצעירה?

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עדיין ללא מאמן. ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל תתכנס היום (ראשון) לפני הצהריים לפגישה בה ידונו על שני נושאים – האיש הבא שיתמנה למאמן הלאומי ועניין המנהל הספורטיבי. הוועדה כולל את יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, אלי אוחנה, שינו זוארץ ואלי כהן.

אם בפגישה יוחלט שווילי רוטנשטיינר ימשיך כמנהל טכני עד לסיום 2021 ולא יתמנה לתפקיד מאמן הנבחרת, האוסטרי יוזמן לפגישת נוספת יחד עם הוועדה כדי לראיין את המועמדים לתפקיד המאמן הלאומי: יוסי אבוקסיס, ניר קלינגר ורן בן שמעון.

תסריט נוסף הוא שהוועדה תסכים לבחור ברוטנשטיינר כמאמן נבחרת ישראל לקראת מוקדמות גביע העולם, בבית בו הכחולים-לבנים הוגרלו יחד עם אוסטריה, דנמרק, סקוטלנד, איי פארו ומולדובה. בהתאחדות הגדירה את ההגרלה כסבירה והכי טובה שהיה אפשר לבקש.

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

אם רוטנשטיינר ישמש כמאמן, הכוונה היא למנות את עוזרו אלון חזן למאמן הנבחרת הצעירה על חשבונו של ניר לוין. בנוסף, אמור להתמנות מנהל ספורטיבי חדש שעיקר עבודתו תעסוק בנבחרות הצעירות. כידוע, משה סיני הוא אחד המועמדים לתפקיד.

כדורגלן העבר, שעזב לאחרונה את הפועל תל אביב, שימש בהיותו שחקן כקפטן נבחרת ישראל ולאחר מכן כעוזרם של אברם גרנט ודרור קשטן כמאמני הנבחרת. בנוסף, שימש כמאמן הנבחרת הצעירה במשך כארבע שנים.

מחר ימריאו לדובאי אורן חסון, יו"ר ההתאחדות, יחד עם המנכ"ל רותם קמר וראש מערך ההסברה שלומי ברזל, זאת על מנת לקדם חסויות עבור ההתאחדות והנבחרת.

אלון חזן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי