"לפני דנמרק לא יהיו זונ** במלון של הנבחרת, את זה אני מבטיח לכם"

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

אחרי ההודעה על המשך דרכו של רוטנשטיינר, שלומי ברזל סיפר בתכנית הספורט של 103FM: "שחקנים שמשחקים בקבוצות הבכירות ביותר בישראל ובאירופה חושבים שהוא מאמן טוב - כנראה שיש להם מושג"

(גודל טקסט)

אחרי שהערב (שני) נודע כי וילי רוטנשטיינר ימשיך בתפקידו כמאמן נבחרת ישראל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM, הותקף על ידי העיתונאים וסיפר על השתלשלות האירועים.

האזינו לראיון

ברזל סיפר: "מהרגע הראשון היה ברור שהדבר שרוצים להתעסק בו קודם כל זה וילי רוטנשטיינר וההתאחדות לכדורגל לאן. היו שלוש אפשרויות. אם היה מוחלט שהוא ממשיך כמנהל טכני, היו מזמנים כמובן מאמנים לראיונות. אני חושב שיש לרוטנשטיינר ידע מקצועי עצום. אני מוכן לשים הרבה כסף על כך שלשינו זוארץ הייתה הערכה מאוד סבירה גם לפני הישיבה האחרונה, הוא היה בכל הישיבות והוא הביע את עמדתו. שינו הוא אחד האנשים הכי ישירים שאני מכיר ואחד החברים הכי טובים שלי, אבל זה לא הופך אותו לזה שיודע הכל. זכותו לחשובה בצורה מסוימת".

על רוטנשטיינר: "אף אחד מהעיתונאים המצוינים בישראל לא הצליח להוציא סיפר רע אחד על רוטנשטיינר. שחקנים שמשחקים בקבוצות הבכירות ביותר בישראל ובאירופה חושבים שהוא מאמן טוב – כנראה שיש להם מושג. אני מציע לכם לבדוק מה חשבו שחקני נבחרת ישראל בפעם הראשונה שהם פגשו אותו. המאמן שהשאיר את ישראל בדרג B ממשיך למוקדמות המונדיאל. לפני דנמרק לא יהיו זונ** במלון של הנבחרת, את זה אני מבטיח לכם".

וילי רוטנשטיינר, מנור סולומון | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי