אם יעפיל למונדיאל: רוטנשטיינר יקבל 250,000 יורו

וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

האוסטרי יזכה למענק גדול אם יוביל את נבחרת ישראל לגביע העולמי, והבהיר בשיחות פנימיות: בסגל למשחקים במרץ יהיו פנים חדשות. בנוסף, הוא ימליץ להתאחדות על מינוי משה סינוי למנהל הטכני, בניון מועמד גם הוא

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר, המאמן הלאומי שיוביל את נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2022, נכח אמש (שני) באצטדיון טדי וצפה במפגש בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב, במסגרת תחילת ההכנות שלו למשימה בשלהי חודש מרץ. במהלך היום קיבל האוסטרי המון ברכות על המשך דרכו כמאמן הנבחרת, מינוי שאותו הגדירו מקורביו כחשוב ויוקרתי. המקורבים ציינו כי עבור רוטשנטיינר, הובלת נבחרת ישראל למשחק נגד מולדתו אוסטריה, שם שימש כמנהל ספורטיבי במשך שנים ארוכה, מהווה הגשמת חלום.

רוטשנטיינר הבהיר לחלק מהמברכים כי עדיין אינו יכול לדבר על הקדנציה החדשה שלו בנבחרת כיוון שהוא קיבל הוראה שלא להתראיין עד יום חמישי, אז צפויה ההתאחדות לכדורגל לאשר רשמית את מינויו לשנתיים הבאות.

המאמן ימריא לאוסטריה על מנת לבלות לצד משפחתו בחג המולד וישוב ארצה בתוך כשבוע, כדי להכין תוכנית עבודה ולמנות את צוות האימון שיעבוד לצדו. רוטנשטיינר ייפגש כבר בשבוע הבא עם אלון חזן ששימש כעוזרו בקמפיין האחרון, וישמע ממנו האם הוא מעניין להמשיך לצדו או מעדיף לאמן את הנבחרת הצעירה. בנוסף, האוסטרי ימליץ לוועדת האיתור על המועמדים שלו לאימון כל הנבחרות הצעירות ויבקש למנות למנהל הטכני את משה סיני. במקביל, גורמים שונים בהתאחדות לכדורגל פועלים במטרה לקדם מועמד אחר לתפקיד: יוסי בניון.

במסגרת החוזה החדש שלו, רוטנשטיינר יקבל 250,000 יורו אם יצליח להוביל את נבחרת ישראל למונדיאל. בשיחות מקדימות עמו, המאמן הבהיר כי הנבחרת תעבור שינוי בסגל השחקנים וברשימת המוזמנים למשחקי חודש מרץ יופיעו פנים חדשות.

שחקני הנבחרת. הסגל יעבור שינוי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי