זייך יגיע לארץ? "רוצים לתאם משחקים בין ישראל למרוקו"

חכים זייך | FADEL SENNA/AFP via Getty Images

לאחר חתימת הסכם הנורמליזציה בין המדינות, יו"ר ההתאחדות חסון קיים שיחה היסטורית עם מקבילו מאפריקה, שאמר: "חיכינו לזה שנם רבות, רוצה שנחשוב ביחד על דרכים לשתף פעולה ביחד, כולל מפגשים של הנבחרות"

(גודל טקסט)

ממש כמו ההסכמים שנחתמו עם איחוד האמירויות ובחריין, לפני מספר ימים חתמה מדינת ישראל הסכם נורמליזציה עם מרוקו. היום (חמישי) פרסמה ההתאחדות לכדורגל כי התקיימה שיחה היסטורית בין נציגי ההתאחדויות של שתי המדינות. יו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל, אורן חסון, ביחד עם הסמנכ"ל אבי לוי, שוחחו באמצעות "זום" עם פאוזי לקג'אה, נשיא ההתאחדות לכדורגל של מרוקו.

"מברך על השיחה הזאת, לה חיכינו שנים רבות. הודות למהלך האמיץ של מלך מרוקו, מוחמד השישי, יש לנו הזדמנות לחזק את הקשר בין העמים גם באמצעות הכדורגל" אמר לקג'אה בשיחה. "אני מבקש להזמין אתכם למרוקו כדי שנחשוב יחד על הדרכים בהן ניתן לבנות שיתופי פעולה בינינו, וכמובן לתאם משחקים בין הנבחרות שלנו".

אורן חסון השיב למקבילו ממרוקו: "מבקש להודות לך ידידי על היוזמה הברוכה. אנחנו נרגשים וכמובן רואים חשיבות עצומה בחיזוק הקשרים ובשיתוף הפעולה בין ההתאחדויות. יש בישראל מאות אלפי אזרחים ואזרחיות עם שורשים במרוקו והבשורה הזאת משמחת אותם מאוד. יש לנו הרבה מה ללמוד מכם ואני מבטיח שיש לנו גם מה לתרום לכם".

לאה בן שטרית, פאוזי לקג'אה, אורן חסון | באדיבות ההתאחדות לכדורגל

"מודה לך על ההזמנה להגיע למרוקו ומבקש לארח אותך ואת נציגי ההתאחדות בישראל. יש לנו אפשרות נדירה, בזכות מהלכים אמיצים של ראשי המדינות, להציע עתיד טוב יותר לצעירים שלנו ושלכם ולהוות דוגמה מוצלחת להתאחדויות נוספות. משחק בין נבחרות ישראל ומרוקו הוא רב משמעות ואין לי ספק כי מה שיתחיל על כר הדשא ישגשג בכל מקום אחר. מבחינתנו זאת תחילתה של ידידות נפלאה".

כידוע, נבחרת מרוקו היא מבין הנבחרות החזקות ביותר ביבשת אפריקה ובה משחקים כמה כוכבים גדולים. הבולט ביותר מבין כולם הוא כמובן חכים זייך, קשרה של צ'לסי. גם מגנה של אינטר, אשרף חכימי שייך לסגל "נבחרת אריות האטלס", ובין השמות ניתן למצוא גם את יאסין בונו ויוסף אן-נסירי מסביליה, סופיאן אמראבט מפיורנטינה ורומיין סאיס של וולבס.

נבחרת מרוקו, בכיכובם של חכימי וזייך | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי