בעלי 'הדרכון הירוק' ייכנסו למשחק הנבחרת נגד דנמרק?

אוהדי נבחרת ישראל באצטדיון טרנר
אוהדי נבחרת ישראל באצטדיון טרנר | דני מרון

ב-25 במרץ הנבחרת תפתח את מוקדמות מונדיאל 2022, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות: "סביר להניח שיהיו שני ערוצים. אולי מי שיבצע בדיקת קורונה 48 שעות לפני יוכל להיכנס". וגם: עסקת בית"ר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האזינו לראיון עם שלומי ברזל

לפני שלושה שבועות הושקה תוכנית מיוחדת של ההתאחדות לכדורגל כיצד להחזיר את הקהל למגרשים. בחודש מרץ תפגוש נבחרת ישראל את דנמרק במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022. שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על האפשרות שתותר כניסתם של כעשרת אלפים אוהדים על רקע האצת החיסונים. כמו כן הוא התייחס להעברת הבעלות בבית"ר ירושלים ממשה חוגג לשייח חמד בן חליפה.

ברזל נשאל האם ב-25 במרץ ישראל תארח את דנמרק עם קהל: "שום דבר לא סופי, השאיפה היא להגיע לכמות שאופ"א מאשרת נכון לעכשיו שזה 30% מכמות האצטדיון, אם מדברים על בלומפילד או סמי עופר אז זה יהיה קרוב לכך מבחינת מספר הצופים. כל אדם שנוכל להכניס למגרש אחרי מה שקרה זה מבורך. העניין הכלכלי שולי כרגע. החזרה לשגרה היא הבשורה הגדולה. אנחנו בקשר עם משרד הבריאות והספורט ומקווים שירצו להסכים לדבר הזה.

ההתאחדות תדרוש דרכון ירוק או קישור מתחסן: "הפיילוט שאנחנו מדברים עליו הוא ראשית דרכון ירוק לאלה שהתחסנו בשתי המנות. הדבר השני הוא לקיים בדיקה בטווח זמן מספק טרם הכניסה לאצטדיון וגם אז תוכל להיכנס. השאלה כמה המדינה תעודד זאת. ואולי המדינה לא תרצה להעניש את מי שלא התחסן".

שחקני נבחרת ישראל. ייהנו מתמיכת קהל נגד דנמרק? | אודי ציטיאט

לאחר מכן ברזל סיפק דוגמא טרייה: "ילד בן 10 שרוצה לבוא עם אבא שלו אבל עד מרץ הרי הוא לא יוכל להתחסן. לכן סביר שבסופו של דבר יהיו שני ערוצים. מי שיעמוד בהנחיות נניח של ביצוע בדיקת קורונה 48 שעות לפני כניסה לאצטדיון ורכש כרטיס".

מה לגבי ליגת העל: "צריך להבחין בין משחקי ליגה ששם לדעתי המדינה היא הסמכות לקבוע כמה להכניס, לעומת משחקים בינלאומיים שם אופ"א מבצעת פיילוט של 30% מתכולת האצטדיון. ייתכן שתוך חודשיים המדיניות תשתנה. יש לנו חודשיים להמתין לשינויים".

אנחנו עובדים צמוד כבר יותר מחודש עם משרד הבריאות ומשרד הספורט. הפיילוט והטכנולוגיות שהוצגו מאוד מוצאות חן בעיניהם. כשנשאל האם הנושא נבדק מול ראש הממשלה והאם בנימין נתניהו מתכנן להעלות נושא כזה בוועדה, טען כי לא נעשתה פנייה לראש הממשלה.

בן חליפה. "אי אפשר לעגל פינות" | בית"ר ירושלים

על השייח חמד בן חליפה שטרם סיפק את המסמכים לפי התקנון: "אין שום דבר חדש למיטב ידיעתי עדיין יש את עניין תעודת היושר. יש תנאי בתקנון של העברת זכויות ואי אפשר לעגל פינות או למצוא כאן רעיונות יצירתיים. אם האמידות הכלכלית היא אכן בגובה העסקה. משה חוגג הוא זה שצריך לתת תשובות. לוועדה הוגש הסכם מסוים וצריך לעמוד בו. אם התנאים היו משתנים הנושא ייבחן מחדש. בנושא תעודת היושר אין יציאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי