טל בן חיים, גדי ברומר ואופיר חיים: כך ייראו הנבחרות הצעירות

טל בן חיים | ברני ארדוב

בלם בית"ר צפוי ללוות בלמים בנבחרות הצעירות, אגדת מכבי ת"א ישמש כמאמן נבחרת הנוער ומי שהדריך את הפועל כפ"ס בעונה הקודמת יאמן את נבחרת הנערים. יילה חוס ההולנדי יסכם בקרוב לשנתיים כמנהל הטכני

(גודל טקסט)

פאזל הצוות המקצועי של הנבחרת הבוגרת הושלם היום (חמישי) רשמית עם מינויו של מרקו בלבול לאחד מעוזריו של וילי רוטנשטיינר, לצד רופרט מרקו האוסטרי, אשר שימש בעבר כמאמן נבחרת הנוער של אוסטריה.

אבל אלו לא השינויים היחידים שההתאחדות מבצעת. בקרוב מאוד ייערכו שינויים בנבחרות הצעירות. ראשית כל, כידוע, אלון חזן מונה היום רשמית לתפקיד מאמן הנבחרת הצעירה עד גיל 21. מי ששימש כעוזרו של אנדי הרצוג בנבחרת הבוגרת בקמפיין האחרון וכמאמן נבחרת הנערים בעבר, קיבל את המשרה הנחשקת.

יילה חוס ההולנדי אמור לסכם רשמית בימים הקרובים לשנתיים ולהיכנס לתפקידו כמנהל הטכני, אשר יהיה אחראי על כל הנבחרות הצעירות, ללא יד בנבחרת הבוגרת. ההולנדי בן ה-50 מוכר לאנשי ההתאחדות לכדורגל והרצה כאן בעבר בקורסי פרו שונים. חוס בעל ניסיון בתפקיד דומה בנבחרות צעירות בהולנד, אימן בעבר את נבחרת אסטוניה ועבד בעבר בין השאר בפ.ס.וו איינדהובן.

יילה חוס | VI Images via Getty Images

בלם בית"ר ירושלים, טל בן חיים, שממוקם במקום השני בטבלת שיאני ההופעות של נבחרת ישראל עם 96 כאלה, היה מועמד לתפקיד מאמן ההגנה בנבחרת הבוגרת, אך מסתמן שיקבל תפקיד אחר – מאמן בלמים צעירים. השחקן עדיין לא הודיע על פרישה מכדורגל, והוא אמור ללוות את הבלמים של הנבחרות הצעירות, לקדם אותם, להדריך אותם ולהצעיד אותם קדימה.

ואם חוזרים לנבחרות הצעירות – גדי ברומר, אשר שימש בשנים האחרונות כמאמן נבחרת הנערים, ימונה למאמן נבחרת הנוער, בעוד את נבחרת הנערים יאמן אופיר חיים, שאימן לאורך רוב העונה שעברה את הפועל כפר סבא.

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי