עבדה, כנעאן, קליימן ובלוריאן בסגל הנבחרת. רפאלוב וסבע בחוץ

ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג | אודי ציטיאט

רוטנשטיינר פרסם את הסגל לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022: שישה נציגים למכבי חיפה, רק ארבעה למכבי ת"א. ההתאחדות בודקת אפשרות להכניס 10,000 צופים מול דנמרק וסקוטלנד בבלומפילד

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטשנטיינר פרסם הבוקר (רביעי) את סגל הנבחרת שלו לקראת שלושת משחקי הפתיחה של קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022, מול דנמרק, סקוטלנד ומולדובה.

כפי שנכתב הבוקר בספורט1, ליאור רפאלוב לא נכלל בסגל, שכולל מספר שמות חדשים ומפתיעים, בעיקר משתי הקבוצות המפתיעות של העונה: מכבי פ"ת ומ.ס אשדוד. כך למשל זכו לזימוני בכורה ליאל עבדה ואור בלוריאן ממכבי פ"ת ומוחמד כנעאן מאשדוד. גם השוער, בוריס קליימן, המשחק בקביעות בוולוס מהליגה היוונית זכה לזימון מחודש במקומו של אריאל הרוש, שלא רואה דקות משחק בהירנביין. גם דיא סבע מאל נאסר נותר בחוץ.

בגלל הבעיות בהגנה זימן רוטנשטיינר 11 שחקני הגנה (אם מחשיבים את ניר ביטון כשחקן הגנה) מתוך סגל 23 השחקנים. המאמן האוסטרי העדיף את אוראל דגני הפצוע על פני עידן נחמיאס ואת מאור קנדיל, שזוכה לדקות משחק מעטות במכבי ת"א, על פני זימון של יינון אליהו, בו התעניין, כדי לשמור על מסגרת בסיסית של שחקנים ותיקים. כך אפשר לראות גם את זימונו של ג'ואל אבו חנא. טאלב טוואטחה, שהפך לשחקן ספסל במכבי חיפה העונה, זכה לזימון אך לאחר מכן נמצא לא כשיר ושוחרר מהסגל.

סגל נבחרת ישראל
סגל נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

הקפטן ביברס נאתכו, שדובר רבות על האפשרות כי סיים דרכו בנבחרת, זומן. בסך הכל יהיה ארבעה חלוצים בסגל, מה שמעיד על כך כי רוטנשטיינר לא יזנח את השיטה של 2-3-5 שאפיינה את הנבחרת מאז החל לעבוד בהתאחדות.

רק עשרה ליגיונרים זומנו הפעם, פחות מחצי הסגל. מה שמעניין: שישה שחקנים ממכבי חיפה, רק ארבעה מהאלופה והמוליכה, מכבי ת"א. בהמשך היום יקיים רוטשנטיינר מסיבת עיתונאים. הנבחרת תתכנס בתל אביב ביום ראשון בערב וביום שני תחל באימוניה.  

בנושא אחר: למרות האישור של משרד הבריאות להכנסת 5,000 צופים במשחקים מול דנמרק וסקוטלנד, עושה ההתאחדות לכדורגל בדיקה מול הגורמים המתאימים להחריג את משחקי הנבחרת ולאפשר כניסת 10,000 צופים שיפוזרו על פני כל 13 השערים בבלומפילד. הטענה המרכזית של אנשי ההתאחדות כי מדובר בקהל הומוגני, ובאווירה אחרת מאשר משחקי הליגה, כך שאין סכנה גדולה של הפרת תנאי הריחוק.

מוחמד כנעאן | אריאל שלום

בתוך כך, משרד הפנים דחה את בקשת הנבחרת להציב קלפי ניידת במקום הכינוס של הנבחרת, ולכן ישוחררו ביום שלישי שחקנים שיבקשו להצביע ויגיעו בעצמם לקלפיות אליהם הוזמנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי