מאמן דנמרק מאושר מהגעת אריקסן לישראל: "הוא הלב שלנו"

כריסטיאן אריקסן | Angelo Blankespoor/Soccrates/Getty Images

כוכב אינטר נחת בנתב"ג אחרי שהיה בבידוד ובספק למשחק ביום חמישי במסגרת פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022. קספר יולמאנד מרוצה: "חשוב לנו מאוד במגרש ומחוצה לו, הוא עשה הכל כדי להיות איתנו". יפתח על הספסל?

(גודל טקסט)

חשש גדול נרשם בנבחרת דנמרק מכך שכריסטיאן אריקסן צפוי להיעדר מהמשחק מול נבחרת ישראל ביום חמישי באצטדיון בלומפילד במסגרת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022. כזכור, הקשר היה בספק גדול למפגש בעקבות התפרצות קורונה בקבוצתו אינטר, כזו שהובילה לדחיית משחק הקבוצה בסוף השבוע ועל הוראה מהרשויות באיטליה שעל כל שחקני הקבוצה להיכנס לבידוד, מה שלמעשה מונע מכל שחקני הנבחרות לצאת למדינותיהם.

לבסוף, אריקסן יצא מבידוד, נמצא פתרון להגעתו ואתמול (שני) הוא גם נחת בנמל התעופה בן הגוריון לקראת המשחק מול חניכיו של וילי רוטנשטיינר, בו הוא אמור לקחת חלק, כאשר לאחר מכן מצפה לדנים מפגשים מול מולדובה ואוסטריה, שנמצאות בבית הישראלי גם הן כמובן.

מאמנו של אריקסן בנבחרת, קספר יולמאנד, התראיין בתקשורת בארצו והביע את שביעות רצונו מהגעתו של אריקסן לישראל: "פשוט תענוג לראות כמה משמעותי וחשוב לכריסטיאן להיות איתנו. הוא עשה הכל בשביל זה, את כל מה שהוא יכול, ואני ממש שמח שהוא איתנו".

קספר יולמאנד | Angelo Blankespoor/Soccrates/Getty Images

"היינו בקשר בלי הפסקה עם הרשויות באיטליה", סיפר יולמאנד. "כריסטיאן הוא השחקן היחיד מאינטר שמשחק בנבחרת שלו, ועקבנו מה קורה גם עם שאר השחקנים כדי להבין מה קורה". רומלו לוקאקו, לדוגמה, נסע ברכבו מאיטליה לבלגיה, שכן השחקנים שנדרשו להיות בבידוד קיבלו אישור לנסוע ברכב לבדם או במטוס שכור.

"אריקסן חשוב מאוד לנו, גם על המגרש וגם מחוצה לו", החמיא יולמאנד לכוכב בן ה-29. "הוא הקצב והלב של הקבוצה כשאנחנו משחקים, אבל גם מחוץ לדשא. הוא שחקן חשוב מאוד ואלה חדשות טובות מבחינתנו". אגב, בתקשורת המקומית מדווחים שלא בטוח שהשחקן יפתח בהרכב מול ישראל וייתכן שהמאמן יעדיף להביא אותו רענן למשחק מול אוסטריה.

כריסטיאן אריקסן | Gaston Szermann/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי