ערן זהבי: "מצפים ממני בנבחרת למספרים שגם אני מצפה להם"

ערן זהבי
ערן זהבי | עדי אבישי

חלוץ פ.ס.וו פתח את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022: "השאיפה של רוטנשטיינר לשפר את הדירוג שלנו היא ריאלית, אבל אני לא ריאלי ומכוון להרבה יותר. זו אולי ההזדמנות האחרונה שלי להגשים את החלומות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפתח ביום חמישי הקרוב את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 כשתארח את נבחרת דנמרק באצטדיון בלומפילד. לאור פתיחת המשחקים ולקראת ההתמודדות הקשה נגד הדנים, החלוץ ערן זהבי התייצב היום (שלישי) למסיבת העיתונאים המסורתית.

למה הוא מצפה מעצמו בקמפיין: "התגעגענו לנבחרת. יהיו פה 5,000 צופים ואני מאוד מתרגש, זה כנראה מצב טוב אם זה קורה בגיל שלי. חשוב לי לעשות משחק טוב ושהנבחרת תיראה טוב. אני מצפה מעצמי לאותם המספרים, אבל הכי חשוב שננצח ונעשה נקודות. אני אעשה הכי טוב שאני יכול".

הוא שואף לטורניר גדול ראשון, כשהמאמן וילי רוטנשטיינר סימן מטרה לשפר דירוג פיפ"א: "זה מסתדר טוב בסך הכל. הצפייה שלו מאוד ריאלית ונכונה בטווח הזמן הזה. אנחנו באמת צריכים להסתכל ממשחק למשחק ועל שיפור משמעותי בדירוג שלנו. אני הבן אדם הלא ריאלי, שאני מכוון להרבה יותר. זו אחת ההזדמנויות שלי, אם לא האחרונה. אולי אני אצליח להפתיע את וילי, אולי אני אגשים את החלומות. הכי חשוב זה דנמרק ביום חמישי, ואחר כך נסתכל קדימה".

ערן זהבי
ערן זהבי | מאור אלקסלסי

איך מתמודדים עם דנמרק: "אנחנו פוגשים נבחרת מצוינת. לבוא ולהגיד שאנחנו פייבוריטים זה לא מה שיהיה, יהיה קשה ונצטרך לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים. לגבי הכושר שלי, אני מרגיש מצוין. אבל שני משחקים לא כבשתי, אז אולי אני במשבר קטן ואני מקווה שהוא יסתיים בנבחרת".

ההרגשה לחזור לבלומפילד וכמה יתרום לנבחרת: "אני מאוד מתרגש. לא ידעתי מתי או אם אשחק בכלל בבלומפילד המחודש. אני מאוד שמח, זה מאוד מרגש, בטח כשיהיו פה 5,000 צופים אחרי שנה וארבעה חודשים ששיחקתי ללא קהל. אני מצפה מאלה שמגיעים לעשות אווירה מצוינת ולתת לנו דחיפה, להבין שיש להם זכות להיות באצטדיון ולתמוך בנבחרת. גם אנחנו ברי מזל לשחק מול כמות צופים כזו".

מה יספק אותו מבחינת ניקוד: "שלוש נקודות נגד דנמרק. הציפייה? אין כרגע. אנחנו מסתכלים על המשחק הראשון שהוא מבחינתנו הכי חשוב, אחר כך נמשיך קדימה".

ערן זהבי
ערן זהבי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי