ההתאחדות לכדורגל תממן קורקינטים לאוהדי נבחרת ישראל

שחקני נבחרת ישראל חוגגים | אודי ציטיאט

פיילוט מסקרן מתוך מטרה למנוע התקהלויות באוטובוסים ובעקבות מצוקת הפקקים והחנייה: רוכשי כרטיסים למשחקי הנבחרת מול דנמרק וסקוטלנד בחמישי וראשון בבלומפילד יקבלו שובר לנסיעה ב-Wind

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפתח מחר (חמישי, 19:00) את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 כאשר תארח את נבחרת דנמרק באצטדיון בלומפילד, ושלושה ימים לאחר מכן, נבחרת סקוטלנד תגיע לאצטדיון המחודש בתל אביב-יפו (ראשון, 21:45). בהתאם להנחיות התו הירוק, מותרת כניסת קהל של עד 5,000 צופים.

במסגרת שיתוף פעולה בין ההתאחדות לכדורגל וחברת הקורקינטים השיתופיים, Wind תתגבר את צי הקורקינטים בנקודות שונות בסביבת האצטדיון בימי המשחקים כולל בתחנות הרכבת והאוטובוסים שבסביבה ותספק הטבה ייחודית  של נסיעה חינם בשווי 10 ש"ח, אשר תישלח באופן פרטני על ידי ההתאחדות לכדורגל לכל האוהדים שרכשו כרטיסים למשחק. בהתאם להוראות העירייה, החניה של הקורקינטים תותר רק בנקודות החניה הייעודיות בסמוך לאצטדיון אותן ניתן יהיה לאתר באפליקציה של Wind. שיתוף פעולה זה מוגדר כפיילוט לשני המשחקים הקרובים של נבחרת ישראל באצטדיון בלומפילד.

מטעם ההתאחדות לכדורגל נמסר: "מאחר ופתרון השאטלים אינו מומלץ בתקופה זו של ההתמודדות עם נגיף הקורונה ולאור הרצון שלנו לתת מענה למצוקת הפקקים והחנייה באזור האצטדיון, ההתאחדות לכדורגל חשבה על פתרון לפיו המעודדים יגיעו באמצעות קורקינטים השיתופיים. בחרנו ב-Wind משום שמבין החברות המפעילות, היא זו שמציעה קסדות שיתופיות המוצמדות לקורקינטים וטכנולוגיה של זיהוי פנים שמאמתת את גיל הרוכבים. כך נוכל להציע לאוהדים שלנו דרך בטוחה, קלה ויעילה להגיע למגרש".

קורקינט של ווינד |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי