כריסטיאן אריקסן: "כל עולם הכדורגל מכיר את מנור סולומון"

מנור סולומון, כריסטיאן אריקסן | מאור אלקסלסי, GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images

קשר אינטר החמיא לשחקן הכנף של ישראל לפני המשחק בחמישי בבלומפילד במוקדמות מונדיאל 2022. "נדאג שהוא יקבל תשומת לב מיוחדת". על זהבי: "איך נעצר אותו? זו שאלה לכל שחקני ההגנה". יולמאנד: "לא יכולים לחכות"

(גודל טקסט)

נבחרת דנמרק נחתה בישראל כבר ביום שני והערב (רביעי) קיימה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר נגד נבחרת ישראל ב-19:00 באצטדיון בלומפילד, משחק פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022. המאמן קספר יולמאנד, שיכול ליהנות מסגל מלא כולל הכוכב כריסטיאן אריקסן, סיפר על ההכנות לקראת המשחק. לצדו ישב אריקסן והקפטן סימון קיאר. הדנים, נציין, הרשימו בליגת האומות כשהוציאו ארבע נקודות נגד אנגליה.

המאמן יולמאנד אמר בפתח דבריו: "שמחים להיות פה וחבל שאין אף אחד נוסף בחדר. נקווה לזמנים טובים יותר. אנחנו מתחילים שנה חדשה עם הנבחרת. זה יהיה מיוחד לשחק עשרה משחקים בשנה ויש לנו גם את היורו. זו שנה אדירה למדינה שלנו ואנחנו רוצים להתחיל את המסע בהצלחה, ישראל היא המשחק ראשון מתוך שלושה".

על נבחרת ישראל: "יש לנו ריספקט גדול אדיר עבורה, זו נבחרת תחרותית עם שחקנים טובים בהתקפה שבפורמה טובה. אבל אנחנו רוצים להראות את עצמנו ואת היכולת של הנבחרת. אנחנו מוכנים להתחרות ורוצים להגיע למונדיאל. אנחנו לא יכולים לחכות למשחק מחר".

קספר יולמאנד ושחקני נבחרת דנמרק | JOHN THYS/AFP via Getty Images

אריקסן, ששיחק במדי אינטר פעמיים נגד שחטאר דונייצק ומנור סולומון בליגת האלופות העונה, החמיא לקשר נבחרת ישראל: "אני חושב שכל עולם הכדורגל יודע מיהו מנור סולומון עכשיו. הוא שחקן מוכשר וטכני מאוד. יש לו בהחלט כישרון גדול והוא יהווה סכנה עבור הנבחרת שלנו. נדאג לכך שהוא יקבל תשומת לב כמו שצריך".

הוא התייחס גם לערן זהבי חלוץ פ.ס.וו אינדהובן: "איך לעצור את זהבי? אני חושב שזה שאלה לכל מי שמשחק בהגנה. אני יותר מקדימה. בדיוק כמו כל הנבחרת הישראלית, ננסה להוציא אותם מחוץ למשחק. אנחנו מודעים לאיכות של השחקנים הישראלים ומי מסוכן, אבל זה 11 נגד 11 בסוף"

אריקסן יפתח בהרכב וירשום ציון דרך כשעם משחקו ה-104 בנבחרת ישתווה למיכאל לאודרופ במקום החמישי בטבלת ההופעות בכל הזמנים. אם יכבוש, אריקסן יוכל להשתוות לקשר העבר של ברצלונה וריאל מדריד גם במספר השערים.

אריקסן בישראל. "כל עולם הכדורגל מכיר את סולומון" | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

גם מרטין בריית'וויט חלוץ ברצלונה, הקפטן סימון קיאר שמשחק במילאן וכוכבים נוספים צפויים לשחק מה שמעיד על העוצמה של הנבחרת. עד היום בשמונת המשחקים שנערכו בין הנבחרות, הדנים ניצחו בכולם, שבע פעמים – הפעם האחרונה במשחק הידידות במרץ 2006, ונכנעו פעם אחת – איי שם ב-1978. המפגש הזכור ביותר היה בפלייאוף העלייה ליורו 2000 אז הדנים השיגו שני ניצחונות מוחצים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי