קלאודיו פיסארו: "אברם גרנט המאמן הכי גרוע שהיה לי בקריירה"

קלאודיו פיסארו ואברם גרנט | Darren Walsh/Chelsea FC Via Getty Images

חלוץ העבר הפרואני חשף סודות בשיחת "לייב" באינסטגרם ולא חסך ביקורת מהישראלי שאימן אותו בצ'לסי: "חשבתי שנזכה בכל התארים, אבל זה לא עבד. השחקנים לא היו מרוצים שרומן החליף את מוריניו"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

מביתו שבמינכן, גרמניה, כוכב העבר קלאודיו פיזארו חשף בשיחת "לייב" באינסטגרם מי המאמן הכי גרוע שהיה לו בקריירה. כחצי שנה אחרי שפרש מכדורגל, קריירה מופלאה שהסתיימה בגיל 41 כשחקן ורדר ברמן, הפרואני שעבר בין השאר בבאיירן מינכן, צ'לסי ופ.צ קלן חשף מספר סודות וביניהם גם על חוסר הערכתו לאברהם גרנט, שאימן אותו בצ'לסי.

"המפציץ מהאנדים" נשאל מי המאמן הגרוע ביותר שהיה לו והשיב: "אני תמיד אומר שלמדתי מכל המאמנים שהיו לי בקריירה, מחלקם למדתי דברים חדשים שעזרו לי. לצ'לסי הגעתי בזכות ז'וזה מוריניו, אבל הוא עזב אחרי שלושה חודשים ואותו החליף גרנט. הוא בחור ישראלי ומאוד נחמד, אבל לצערי כמאמן זה לא עבד".

עוד אמר פיסארו, שהתקשה להשתלב בצ'לסי גם ביום שאחרי גרנט וחזר לוורדר ברמן: "היינו קבוצה מדהימה והייתי משוכנע שאני אזכה עם צ'לסי בכל התארים, אבל לא הצלחנו והמאמן אשם בכך. השחקנים היו מאוד מחוברים למוריניו ולא היינו מרוצים שהוא הוחלף בגרנט על ידי רומן אברמוביץ'".

קלאודיו פיסארו | Rebecca Naden – PA Images/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי