בריית'ווייט: "אוהדי ישראל שימחו אותי", מאמן דנמרק: "הופתענו"

חלוץ ברצלונה, שכבש את הראשון ב-0:2 של הדנים על ישראל, התרגש לשחק מול קהל: "זה היה מדהים, אפילו שהם לא עודדו אותי". יולמאנד החמיא: "שאר הנבחרות שיגיעו לכאן בהמשך יתקשו מאוד. זה לא היה ניצחון קל"

(גודל טקסט)

קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 נפתח היום עבור נבחרת ישראל עם הפסד 2:0 מאכזב באצטדיון בלומפילד, אך היה גם צד מרוצה במשחק הזה – הדנים. הם, מבחינתם, רשמו ניצחון חשוב מאוד, ולא פחות חשוב מכך, נהנו לשחק מול 5,000 אוהדים, דבר שרוב שחקניהם לא חוו כבר תקופה ארוכה.

מאמן דנמרק, קספר יולמאנד, אמר בסיום: "אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה. כל הקרדיט לישראל, היא הייתה יריבה ראויה. זה לא היה קל, זה היה ניצחון קשה מאוד. היו לנו בעיות במחצית השנייה. יש לנו נבחרת חזקה וניצחון כזה בפתיחת קמפיין הוא מאוד חשוב".

"ניתחנו את ההגנה הישראלית וקיבלנו בדיוק מה שציפינו" המשיך יולמאנד והחמיא לכחולים-לבנים. "החוזק של נבחרת ישראל הפתיעה אותנו, מגיע להם קרדיט, היינו צריכים להיות בגרסה הטובה ביותר שלנו. אנחנו מצפים ששאר הנבחרות שיגיעו לפה בהמשך יתקשו מאוד".

מרטין בריית'ווייט, חלוץ ברצלונה, אשר כבש את השער הראשון במשחק עם צ'יפ נפלא מעל אופיר מרציאנו, נהנה לשחק מול קהל לראשונה מזה זמן רב: "מדהים לשחק מול אוהדים. הקהל זה הדבר שהופך את המשחק הזה למגרש. זה היה מדהים. אפילו שאלה לא היו אוהדים שעודדו אותי – זה עשה אותי שמח".

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים, אלי דסה מאוכזב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי