נאתכו: "זהבי יודע מה הוא שווה". דור פרץ יפתח כבלם

בירם כיאל, אלי דסה, דור פרץ ונטע לביא | ברני ארדוב‎

נבחרת ישראל תפגוש את מולדובה החלשה, רוטנשטיינר הזיז את כוכב מכבי תל אביב להגנה ויפתח עם נטע לביא בקישור. נאתכו: "אנחנו מאוד מעריכים את וילי". המאמן: "המחצית הראשונה נגד סקוטלנד - הטובה ביותר בתקופתי"

(גודל טקסט)

אחרי נקודה אחת מ-6 בשני משחקי הבית, תעלה מחר (21:45) נבחרת ישראל למשחקה השלישי במוקדמות מונדיאל 2022, מול מי שמסתמנת כנבחרת החלשה בבית, מולדובה, במטרה לנצח והיא תעשה זאת עם האדים האחרונים של השחקנים שרובם – 8 שחקנים – יפתחו בפעם שלישית בשישה ימים.

גם חולשתה של היריבה שספגה שלשום שמינייה ממחליפי דנמרק, לא גרמה למאמן, וילי רוטנשטיינר, לשנות את המערך הקבוע שלו עם שלושה בלמים והוא אפילו לא הכניס שחקן רענן במקומו של חאתם אלחמיד הפצוע שלא הגיע למולדובה, אלא ישתמש הערב בהברקה מהמחצית השנייה מול דנמרק ויעלה עם דור פרץ כבלם שלישי ועם נטע לביא כקשר. המטרה של המאמן האוסטרי היא שהשניים יהיו על המגרש, לפרץ תהיה להצטרף לקישור במהלכים ההתקפיים ולחזור לעמדת המוצא כשהנבחרת תתגונן. למעשה, כשהכדור יהיה אצלה תשחק הנבחרת במערך של 3-3-4 כשמואנס דאבור יעבור לאגף ומנור סולומון יעבור לאגף השני, כשהם מתחלפים. הורסטיליות הזו אמורה, לפי התכנון, להכריע את המשחק עם כלים התקפיים למכביר, כשנוכחותו של לביא גם תאפשר לנאתכו לשחק בעמדה קדמית יותר ולאיים על השער במסירות ובעיטות.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו; אלי דסה, דור פרץ, איתן טיבי, עופרי ארד, סאן מנחם; נטע לביא, ביברס נאתכו, מנור סולומון; ערן זהבי, מואנס דאבור

דור פרץ. יפתח כבלם | דוברות ההתאחדות לכדורגל

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש אמר וילי רוטנשטיינר: "אני חושב שהמחצית הראשונה נגד סקוטלנד הייתה הטובה ביותר מאז שאני כאן והייתי מאוד מרוצה. אחרי המשחקים נגד דנמרק וסקוטלנד, עלינו לדעת להתקדם למשחק מול מולדובה ואני משוכנע שהשחקנים ידעו לעשות את המוטל עליהם וכולנו ננסה לעשות את הטוב ביותר".

הסיבה שמרקו בלבול יושב ביציע ולא נמצא לצדו על הספסל: "יש לי שני עוזרים נהדרים וההחלטה היא שאחד מהם יהיה ביציע".

וילי רוטנשיינטר | דוברות ההתאחדות לכדורגל

הקפטן ביברס נאתכו דיבר על כושרם של השחקנים אחרי שני משחקים בשישה ימים: "התרגלנו לכך בתקופת הקורונה, אנחנו שחקנים מנוסים ומוכנים ל-90 דקות נוספות".

על הביקורות נגד המאמן: "לצערי אנחנו מנוסים גם בזה ולוקחים הכל בערבון מוגבל. יש הרבה מעבר לביקורות ואנחנו יודעים מה המאמן נותן לנו. אנחנו השחקנים מאוד מעריכים את וילי ונהיה אחריו ובשבילו ככל שאנחנו יכולים. הלוואי שילמדו להעריך את העבודה של הצוות ושהנבחרת הזו רק תתקדם עם הזמן".

יחסיו עם ערן זהבי: "כמו במקרה של וילי, לצערי זה המצב גם עם ערן. כשהוא כבש שערים אז יצאו מפרופורציות וניסו להציג את זה כאילו שערן משחק לבד, אבל למזלנו ערן יודע בדיוק מי הוא ומה הוא שווה לנבחרת ואני בטוח שאנשים שמנסים להקטין אחרים אחראים לזה ומנסים לצייר תמונה אחרת. אנחנו נבחרת אחת חזקה עם חדר הלבשה חזק ודברים כאלה לא יצליחו להיכנס בינינו".

בעוד ישראל חשה החמצה אחרי הפסד ביתי 2:0 לדנמרק ו-1:1 מול סקוטלנד גם כן בבלומפילד, מולדובה התבזתה כשספגה 8:0 מהרכב משני של נבחרת דנמרק וקודם לכן נפרדה ב-1:1 ביתי נגד איי פארו.

דאבור הערב במולדובה. צפוי לשוב להרכב | דוברות ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי