סערת רפאלוב נמשכת. שחקנים בנבחרת: "הוא מחכה למאמן הבא"

ליאור רפאלוב , וילי רוטנשטיינר | Getty Images / אודי צטיאט

חבריו של הקשר בנבחרת גוננו עליו ומבינים: הקשר ממתין שהאוסטרי יעזוב בנובמבר ומנתחים את הסיבות למתיחות בניהם. רוטשטיינר סירב להגיב: "לא מדבר על שחקנים" 

(גודל טקסט)

הלם בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל בעקבות הדברים שהשמיע ליאור רפאלוב, בספורט1 (ראו ידיעה נפרדת). אתמול הובא הראיון לידיעת וילי רוטנשטיינר שקרא אותו, אולם החליט שלא להגיב ובשלב זה לא מתכוון לזמן את הקשר, שזכה בנעל הזהב בבלגיה. רוטנשטיינר אמר לספורט1: "אני לא מדבר על שחקנים".

יחד עם זאת, החל מאתמול נשמעו לא מעט תגובות משחקני הנבחרת, שעד כה מסתמן כי הם מאוחדים סביב רוטנשטיינר, בנוגע לדברים שאמר חברם בראיון. גורם בהתאחדות אמר: "יש הלם טוטאלי מהדברים שליאור אמר, כי הוא התבטא נגד וילי בצורה קשה מאוד וחשף שיחות פנימיות שלהם. ברור שווילי לא אהב את זה, אבל מצד שני אפשר להבין למה הוא מרגיש ככה. רפאלוב נחשב לליגיונר בכיר ולגיטימי שירגיש לא בנוח עם הסיטואציה שנוצרה. הוא ורוטנשטיינר לא משדרים על אותו גל, זה לגיטימי וקורה לפעמים".

שחקנים בנבחרת טוענים כי רפאלוב היה חייב לקבל זימון למשחקים האחרונים. "ממה שהבנו וילי כנראה לא יישאר בנובמבר, אז אפשר להבין למה ליאור דיבר נגדו", אמר אחד מחבריו של רפאלוב בנבחרת. "הוא מחכה למאמן הבא. מקצועית, הוא חייב להתחרות בכל משחק על חולצת ההרכב. ממתי לא מזמנים שחקן רק כי הוא בכיר והמאמן לא חושב שהוא ראוי לשבת על הספסל? אם הוא לא ראוי לספסל, שים אותו בהרכב או ביציע, אבל זה לא נכון לא לקרוא לו בכלל. לכולם ברור שיש כאן משהו אחר לגמרי. הרי לפי מה שליאור אמר, הוא ביקש מווילי לזמן אותו למרות שידע שהוא לא יפתח בהרכב".

בסביבתו של רוטנשטיינר עדיין עקביים בנוגע לסיבה שבגללה רפאלוב לא זומן. שם טוענים כי "אין כל דם רע בניהם, להפך. בשלב זה ווילי לא רואה לנכון לזמן אותו והסיבה היא מקצועית בלבד". גורם בנבחרת אמר כי "ווילי תמיד אוהב להפתיע. דווקא עכשיו, אחרי מה שאמר עליו, הוא מסוגל לזמן אותו למשחק הבא. לא הייתי שולל לחלוטין שליאור גמר את הסיפור אצלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי