רוטנשטיינר: "אתה יושב על רצפת מקלט ליד אנשים שאתה לא מכיר"

וילי רוטנשטיינר | מאור אלקסלסי

מאמן נבחרת ישראל בראיון: "אני לא יוצא מהבית, מקסימום לעשות ספורט פה בקרבת מקום". על הריצה למרחב המוגן: "קשה לי מאוד מבחינה נפשית, המצב בישראל נורא. אני מייחל רק לדבר אחד - שלום"

(גודל טקסט)

"לצאת מהבית? מקסימום לעשות ספורט וגם זה פה קרוב. ממש מסוכן, משפחתי מודאגת, קשה לי מבחינה נפשית". הדובר הוא וילי רוטנשטיינר, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, שהעניק היום (שלישי) ראיון לתקשורת האוסטרית וסיפר על התחושות בעיצומו של מבצע "שומר החומות".

רוטנשטיינר סיפר על התחושות והריצה למרחב המוגן: "האזעקות העירו אותי ב-00:10 בלילה שבין שבת לראשון. אתה מיד מתמלא באדרנלין ורץ למקלט הקרוב, שם אתה יושב על הרצפה בין אופניים, כורסאות, מזרנים והרבה אנשים שאתה לא מכיר. ילדים מסתכלים עליך בעיניים גדולות. זה המצב הכי גרוע שהיה מאז שאני בישראל. לשמחתי עד כה לא נפלה בהרצליה רקטה, אבל אדם נהרג בדירה לא רחוק ממשרדי ההתאחדות לכדורגל (ברמת גן)".

כיצד הוא מעביר את הזמן: "אני עובד מהבית, יש לי כאן משרד, עושה ניתוחי וידאו ומתכונן למשחקים בתחילת יוני (מול מונטנגרו ופורטוגל), אבל אני לא בטוח שהמשחק מול מונטנגרו בכלל יתקיים. לאחרונה ישראל הביסה את מגפת הקורונה בזכות החיסונים, הייתה כאן אופוריה. ראיתי את זה במשחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה, בו היו כמעט 30,000 אוהדים. הייתה אווירה נהדרת שחיכינו לה הרבה מאוד זמן, ואז הגיע המשבר הנוכחי. זה נורא. אני מייחל רק לדבר אחד – שלום".

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי