נבחרת ישראל תשחק נגד מונטנגרו בפודגוריצה

שחקני נבחרת ישראל חוגגים | BOGDAN TUDOR/AFP via Getty Images

המפגש שהיה אמור להיערך בסמי עופר ובוטל עקב המצב הביטחוני, ייערך בסופו של דבר בעיר הבירה של המדינה הבלקנית. רוטנשטיינר ושחקניו ימשיכו משם לליסבון וישחקו נגד פורטוגל

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) כי משחקה של נבחרת ישראל נגד מונטנגרו יתקיים בעיר פודגוריצה. כזכור, שלשום נודע כי הנבחרת הבלקנית לא תגיע ארצה כפי שתוכנן וזאת בעקבות המצב הביטחוני, ונדמה היה כי מפגש הידידות לא ייצא לפועל בסופו של דבר, אולם כעת נקבע כי הוא ייערך בעיר הבירה של מונטנגרו.

וילי רוטנשטיינר ושחקניו יפגשו את הבלקנים במועד שתוכנן – ה-5 ביוני, כאשר ארבעה ימים לאחר מכן נבחרת ישראל תתארח בליסבון אצל נבחרת פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו, שעבורה תהיה זו חזרה גנרלית לשלב הבתים של יורו 2020. ישראל תקיים את משחקה הרשמי הבא רק בשבוע הראשון של ספטמבר, אז תפגוש את איי פארו, אוסטריה ודנמרק במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022.

בסביבת הנבחרת קיבלו בהקלה לא מבוטלת את העובדה שמונטנגרו לא תגיע לארץ, לאור החשש מהנפיצות של משחק נבחרת לעיני קהל יהודי ברובו, כאשר על כר הדשא מספר שחקנים מהמגזר הערבי, על רקע המתיחות בין שני המגזרים בשבועיים האחרונים. גם המשחק בפורטוגל צפוי לדרוש היערכות מיוחדת מבחינה ביטחונית, זאת בעקבות התגובות נגד ישראל ברחבי העולם כתוצאה מהפעולות בעזה במסגרת מבצע "שומר החומות".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי