בלטקסה ועבדה בתמונת ההרכב למונטנגרו, תסכול עקב השעיית חזיזה

מתן בלטקסה | מאור אלקסלסי

מגן מכבי ת"א ושחקן מכבי פ"ת עשויים לקבל את הקרדיט מרוטנשטיינר ולערוך הופעת בכורה ב-11 של הנבחרת במשחק שייערך במוצאי שבת. שחקנים בכירים תוהים לגבי השעייתו של קשר מכבי חיפה, לעומת העונש שקיבל דאבור

(גודל טקסט)

היום (שלישי) התחילה להתבהר תמונת ההרכב לקראת משחק הידידות שייערך בפודגוריצה, כל זאת כאשר מחכה לחבורה בכחול לבן גם משחק בפורטוגל ביום רביעי הבא. מתן בלטקסה וליאל עבדה עשויים לנצל את הסגל החסר של וילי רוטשנטיינר לקראת צמד משחקי הידידות ולקבל מקום בהרכב, לפחות במשחק הקרוב מול המונטנגרים.

מגן מכבי תל אביב, שהיה בתמונת ההרכב גם במסגרת משחקי מוקדמות המונדיאל האחרון, עשוי לקבל את הקרדיט לצד איתן טיבי ועופרי ארד, ולנצל את היעדרם של לואי טאהא וחאתם אל חאמיד הפצועים. כמו כן, הוא גם צפוי להקדים את אור בלוריאן שיחכה להזדמנות שלו על הספסל ואת אוראל דגני וג'ואל אבו חנא שכבר קיבלו הזדמנויות ב-11 הפותחים בעבר.

בחלק ההתקפי, ללא מואנס דאבור ושון וייסמן ובהיעדר חלוצים נוספים, ליאל עבדה עשוי לקבל אשראי לצד ערן זהבי, אלא אם כן יחליט רוטנשטיינר להסיט את מנור סולומון לעמדת החלוץ השני לצד חלוץ פ.ס.וו ולהציב במקומו בקישור את גדי קינדה, שחקנה של קנזס סיטי מה-MLS.

וילי רוטנשטיינר | דני מרון

בנושא אחר, שחקנים בכירים בנבחרת הביעו אתמול בפני המאמן וילי רונשטיינר את מורת רוחם מכך שדולב חזיזה הושעה מהמשחקים הקרובים של הנבחרת. כזכור, קשר מכבי חיפה קילל את מכבי תל אביב וקרא להם "ניאו נאצים" במהלך חגיגות האליפות של קבוצתו מוקדם יותר השבוע.

השחקנים טוענים כי מואנס דאבור קיבל את האפשרות לפרוש מהסגל כתוצאה מהסערה שחולל סביב הפוסט שהעלה במהלך מבצע "שומר החומות", ולא הושעה גם הוא. רוטנשטיינר טען בפני השחקנים כי ההתבטאות של חזיזה הייתה חמורה יותר, בעוד שלגבי דאבור יש ספק אם התכוון להביע דעה נגד מדינת ישראל או שהעלה ציטוט מהקוראן באופן שהתפרש בצורה לא נכונה.

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי