סנטוס: "חלק מהשחקנים יקבלו מנוחה נגד ישראל, זה לא מבחן ליורו"

פרננדו סנטוס | JOSE MANUEL RIBEIRO/AFP via Getty Images

לקראת המשחק ברביעי בליסבון, מאמן נבחרת פורטוגל הבהיר: "רוצה לראות את כל השחקנים שלי ולבחון את הגישה שלהם, המטרה שלנו היא לזכות באליפות אירופה". נבס: "תמיד אפשר לסמוך על רונאלדו"

(גודל טקסט)

ימים ספורים לפני שתפתח את המסע להגנה על התואר שלה, אלופת אירופה פורטוגל מתכוננת למשחק ההכנה האחרון שלה מול נבחרת ישראל מחר (רביעי, 21:45) בליסבון. המאמן פרננדו סנטוס והקשר רובן נבס דיברו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, כאשר הם גם התייחסו למשחק מול הונגריה בפתיחת היורו (15.6).

"מה שיהיה מחר זה לא מבחן לקראת היורו, אני רק מעוניין לבחון את הגישה של השחקנים" אמר סנטוס. "יהיו כאלה שינוחו הפעם אחרי ששיחקו נגד ספרד. אני רוצה לראות את כל השחקנים ואז אקבל החלטות" הוסיף המאמן על ההרכב הצפוי.

"שלא יהיה ספק, אנחנו ממשיכים באותה גישה. עוד לפני יורו 2016 אמרתי שפורטוגל מועמדת לזכייה, וכך גם הפעם. זו המטרה שלנו. אנחנו יודעים שהדרך לשם קשה, ועלינו לעשות כמה שפחות טעויות ולהיות טובים יותר מכל היריבות שלנו. אם נעשה את זה, כך הסיכוי שלנו לזכות שוב יגדל".

סנטוס עם רונאלדו, שעשוי לקבל מנוחה נגד ישראל | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

על אף דבריו של המאמן, בתקשורת הפורטוגלית נכתב כי שחקנים כמו ברונו פרננדס, ברנרדו סילבה, ז'ואאו קאנסלו ורובן דיאש, אשר לא פתחו בהרכב במשחק האחרון, יעלו נגד ישראל. גם וויליאם קראבליו ודיוגו ז'וטה בתמונת ה-11.

"תמיד אפשר לסמוך על כריסטיאנו רונאלדו" אמר נבס לאחר שנשאל על הקפטן שלו, שכבש רק שער אחד בששת המשחקים האחרונים שלו בנבחרת. "הוא כבר הוכיח את זה כל כך הרבה פעמים. הוא השחקן הטוב ביותר בעולם והתברכנו שהוא כאן עם פורטוגל לטורניר נוסף. אין לי ספק שהוא יענה על המגרש".

"המשחק נגד ישראל? אנחנו תמיד רוצים לנצח כשאנחנו מייצגים את הנבחרת. ש לנו מטרות חשובות יותר מאשר המשחק מחר, שבו נעשה התאמות וננסה לשפר את עצמנו בכל האספקטים לקראת הונגריה. נעבוד על הדברים האחרונים. בלי קשר ליריבה יש תמיד רצון לנצח".

רובן נבס. "אנחנו תמיד רוצים לנצח כשאנחנו מייצגים את הנבחרת" | Jonathan Moscrop/Getty Images

על האיכות של פורטוגל בקישור הוסיף נבס: "יש לנו שחקנים מגוונים שיודעים לעשות את מה שצריך. לא משנה מי השחקן ומה היכולות שלו, כל משחק הוא שונה ובכל משחק נדרש לעשות דברים אחרים. נגיע לכל משחק ביורו כדי לנצח, וברור שהמשימה הראשונה היא להשיג שלוש נקודות מול הונגריה. אנחנו לא יכולים להמעיט בערכה, זו נבחרת חזקה שתשחק בבית וזה עניין חשוב. נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי