מונס דאבור יתבקש להבהיר לחבריו לנבחרת את הפוסט שפורסם

שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור | GettyImages

סוגיית זימונו של חלוץ הופנהיים תוכרע בפגישה בין מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי לבין מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר. אם אכן ייכלל בסגל, יתבקש דאבור להסביר את הפוסט השנוי במחלוקת שפרסם בזמן מבצע שומר חומות. בהתאחדות מרוצים מההתנהלות בפרשת אצילי

(גודל טקסט)

סוגיית זימונו המחודש של מונס דאבור לנבחרת ישראל תוכרע היום (שלישי) בפגישה שיקיים מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל יוסי שרעבי עם מאמן הנבחרת הלאומית וילי רוטשנטיינר. תחילה יבקש שרעבי לשמוע מהאוסטרי כי הוא רוצה לזמן את דאבור להתכנסות הקרובה לקראת המשחקים מול איי פארו, אוסטריה ודנמרק. כזכור ביום שישי מתכוון המאמן הלאומי לפרסם את הסגל וכבר היום הוא ימסור לשרעבי את החלטתו באשר לדאבור.

כפי שזה נראה רוטנשטיינר רוצה את חלוץ הופנהיים אחרי האירוע שהיה ובגללו לא זומן לנבחרת בזימונים הקודמים. לאחר שרוטנשטיינר יגיד כן, יקבל דאבור זימון רשמי ואם לא ימסור שאינו רוצה לבוא, כפי שהעדיף לעשות אחרי הפוסט שפירסם בעת מבצע שומר החומות, הוא יצטרף לנבחרת – אבל יתבקש להבהיר לחבריו לסגל מה רצה לומר באותו פרסום שלו באינסטגרם שעורר הדים רבים וביקורת ציבורית חריפה מצד רבים.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל
יתבקש לספק הסברים. דאבור | רויטרס

גם בשעתו נאמר לדאבור כי כדאי לו להסביר את פשר דבריו, אך גם כעת ימליץ לו המנכ"ל שרעבי לשוחח על מה שהתכוון להביע כאשר יפגש עם חבריו לנבחרת.

בתוך כך הבהיר אמש מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל שרעבי, שהיה זה ששוחח אתמול עם עומר אצילי ובסיום הפגישה היה שותף לניסוח הודעת ההתנצלות שלו, כי הוא וההתאחדות לכדורגל שלמים לחלוטין עם הדרך שלהם לטפל בפרשה. בהתאחדות מרוצים מבחירת הניסוח לדברי ההתנצלות שהביע קשר מכבי חיפה וזאת על אף שמאז ההודעה אתמול בצהריים נרשמה ביקורת חריפה מצד חוגים רבים בציבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי