ישראל הביסה את איי פארו, זהבי עלה לפסגת הכובשים בכל הזמנים

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי | אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת של רוטנשטיינר דילגה מעל איי פארו החלשה עם 0:4 קליל, הכוכב כבש שלושער והעלה את מאזן הכיבושים שלו בקריירה ל-337, ובכך עקף את אלון מזרחי. דאבור, שעמד במוקד הסערה בשבוע האחרון, הוסיף שער (52) ובישל לזהבי את השני

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל השיגה הערב (רביעי) ניצחון 0:4 קליל בחוץ על איי פארו במסגרת המחזור הרביעי במוקדמות המונדיאל. גולת הכותרת של הניצחון, מעבר לשלוש הנקודות היא השלושער שכבש ערן זהבי שהעלה אותו לפסגת כובשי השערים הישראלים בכל המסגרות עם 337 שערים (מועדונים ונבחרות).

הכוכב כבש את הראשון לאחר שקיבל מסירת עומק נפלאה מביברס נאתכו, חתך מצד ימין למרכז ושלח ברגל שמאל כדור נפלא לחיבורים של שוער המארחת גונאר נילסן, שלא יכול היה להושיע (11). זהבי הכפיל את מאזנו ומאזן הנבחרת במשחק לאחר חטיפה של מונאס דאבור, שמצא את זהבי מחוץ לרחבה, ששלח טיל אדיר לחיבורים – הפעם ברגל ימין, 0:2 (44).

דאבור, שעמד השבוע במוקד הביקורות לאחר שהושב לנבחרת בעקבות סערת הפוסט שלו באינסטגרם במהלך מבצע שומר שורות, הוסיף גם שער לאחר בישול של מנור סולומון בפתיחת המחצית השנייה (52) ומכאן הכול היה פשוט יותר עבור הנבחרת של וילי רוטנשטיינר. זהבי הוסיף את הרביעי מבישול של עבדה המחליף שתי דקות בתוך תוספת הזמן, וישראל מעלה את מאזנה בבית ו' ל-7 נקודות.