בדנמרק חוששים מערן זהבי: "האיש שיכול לפגוע בנו"

ערן זהבי | ברני ארדוב

ערב המשחק בקופנהגן (21:45), בתקשורת הדנית מודעים לכך שחלוץ נבחרת ישראל מהווה סכנה: "מספרים כמו של רוברט לבנדובסקי"

(גודל טקסט)

לנבחרת דנמרק מאזן מושלם במוקדמות המונדיאל והיא צפויה לסיים בראש הבית גם אם תמעד במשחק או שניים עד סיום הקמפיין, אבל היא מוטרדת ערב המשחק בקופנהגן נגד ישראל (21:45). על אף ניצחון נוח באצטדיון בלומפילד בחודש מרץ האחרון, הדריכות לקראת המפגש בהחלט מורגשת, בעיקר בכל הנוגע להתמודדות עם ערן זהבי.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי
הפעם זה סופי? זהבי בנבחרת | ברני ארדוב

"ערן זהבי הוא השחקן שיכול להכאיב לנבחרת דנמרק", נכתב הבוקר (שלישי) ב"TV2", "הוא האיש שבישראל סומכים עליו. במוקדמות הוא העמיד מספרים כמו של רוברט לבנדובסקי".

כידוע, לזהבי, כמו ללבנדובסקי הפולני, יש שישה שערים במוקדמות מונדיאל 2022 והיחיד שניצב מעליהם הוא הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ' שכבש שבעה. לכן, גם המאמן הדני קספר יולמאנד לא הסתיר את ההכנות לקראת המפגש עם זהבי, אותו כינה :"אחד החלוצים הכי חמים באירופה עכשיו. הוא בכושר מסחרר".

עוד אמר יולמאנד על הכוכב הישראלי, שיכול היום לעקוף את מוטל'ה שפיגלר ולהפוך למלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים: "הוא שחקן מאוד נייד, חלוץ שיכול לתקוף את השער מאיזורים שונים ויש לו בעיטות מיוחדות גם ממצבים נייחים. הוא יודע לחפש את השטחים ופתאום הוא מופיע. יש לו המון איכויות, הוא שחקן התקפה שלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי