כל הכרטיסים לישראל נחטפו בסקוטלנד: "משחק גורלי לעתיד הענף"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי מול שחקן נבחרת סקוטלנד ליאם קופר | GettyImages, Ian MacNicol

חודש לפני הקרב על המקום השני בהמפדן פארק, אזלו כל הכרטיסים שהוצעו למכירה והאצטדיון בגלזגו יהיה מלא ב-52 אלף צופים לראשונה מ-2017. המאמן סטיב קלארק על התבוסה של ישראל בדנמרק: "עכשיו כולם מבינים שמיהרו לבקר אותנו כשהפסדנו שם"

(גודל טקסט)

טירוף בסקוטלנד לקראת המשחק הגורלי מול נבחרת ישראל בבית ו' של מוקדמות מונדיאל 2022, שייערך ב-9 באוקטובר בגלזגו. כל 52 אלף הכרטיסים שהוצעו למכירה נחטפו תוך פחות מיומיים, וההמפדן פארק צפוי להיות מלא. בכל מקרה, זו אמורה להיות כמות הקהל הגדולה ביותר שסקוטלנד מביאה למשחק ביתי מאז המפגש עם סלובקיה באוקטובר 2017.

הסקוטים יגיעו למה שמסתמן כקרב על המקום השני בבית, עם רוח גבית אחרי ניצחון 0:1 מרשים באוסטריה שהקפיץ אותם לסגנות הבית, עם יתרון של נקודה מעל ישראל שהובסה 5:0 בדנמרק.

שחקן נבחרת סקוטלנד אולי מקברני מול שחקן נבחרת ישראל אלי דסה, איתן טיבי
ושוב איתכם. דסה וטיבי מול מקברני במפגש הקודם בגלזגו | רויטרס

לקראת המשחק מול ישראל שהפך למסורת בשנים האחרונות, אמר המאמן סטיב קלארק ש"זה משחק עצום, כזה שיכול להשפיע על עתיד הענף. אם ננצח, נעשה צעד משמעותי למונדיאל, וזאת יכולה להיות בשורה גדולה מאוד לכדורגל שלנו".

קלארק ניצל את התבוסה של ישראל בקופנהגן כדי להדוף מעליו את המבקרים מבית, שקטלו אותו אחרי שסקוטלנד הפסידה שם 2:0.

"אחרי שרואים מה קרה לישראל שם, מבינים שאולי היו נמהרים מדי כשביקרו אותנו", אמר קלארק אמש (רביעי). "דנמרק רמה מעל כולן בבית הזה, ולי לפחות זה היה ברור מהרגע הראשון. גם אם חלמנו על המקום הראשון בבית, צריך להיות ריאליים ולהתמקד במטרה להשיג את המקום השני. אם נסיים מעל נבחרות שמדורגות מעלינו בפיפ"א, זה יכול לעזור לנו מאוד בעתיד".