נחמיאס עדיין בסימן שאלה לנבחרת, התלבטות בין וייסמן לדאבור

עידן נחמיאס שחקן מכבי תל אביב | ברני ארדוב

בנבחרת ממתינים לראות כיצד בלם מכבי תל אביב יתמודד עם המשחק הראשון לאחר הפציעה, רוטנשטיינר שוקל להציב את פרץ או אבו חנא בשלישיית הבלמים. תחרות בין שני החלוצים, האוסטרי מתכוון להשתמש בעבדה ואצילי

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר, שהגדיר את המשחק בעוד שבוע בגלזגו כמשחק הכי חשוב של הכדורגל הישראלי בתקופה הזו וקבע כי מי שתנצח במשחק בין ישראל לסקוטלנד תסיים במקום השני בבית אחרי דנמרק במוקדמות גביע העולם, יקבל חמישה אימונים עם הנבחרת לפני המשחק ומדובר בפריבילגיה שאין בדרך כלל למאמן הלאומי בהתכנסויות השונות.

רוטנשטיינר יערוך כבר ביום שני בערב אימון ראשון בגלזגו והנבחרת תשהה בעיר לאורך כל השבוע הבא ובכל ערב תקיים אימון לקראת המשחק בהאמפדן פארק במוצאי השבת הבאה.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר
זכה לפריבלגיה שאין בדרך כלל. רוטנשטיינר | ניב אהרונסון

בניגוד להתכנסויות קודמות בהן ההרכב של הנבחרת היה כבר די סגור, הפעם, בשל המחסור בבלמים, יש כמה התלבטויות למאמן הלאומי. בשער יפתח אופיר מרציאנו והמגנים יהיו אלי דסה וסאן מנחם. ניר ביטון ישחק במרכז ההגנה ולצידו ישנה עדיפות ראשונה לעפרי ארד. הבלם השלישי ייבחר מבין ג'ואל אבו חנא, עידן נחמיאס ודור פרץ.

המאמן הלאומי עקב אחרי אבו חנא במשחק הליגה האירופית של לגיה ורשה שלשום והוא לא חושש לתת לו לפתוח. רוטנשטיינר מעדיף את פרץ בקישור, אבל אם נחמיאס לא יטוס לבסוף והאוסטרי לא ירצה להמר על אבו חנא, יש סיכוי גבוה שהוא יסיט את פרץ לאחור לצד ביטון וארד ויעלה עם דן גלזר בקישור לצד ביברס נאתכו. בחלק הקדמי צפויים לפתוח יחד מנור סולומון וערן זהבי כאשר על עמדת החלוץ הנוסף יש תחרות גדולה בין שון וייסמן למואנס דאבור.

שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור
"מה שעשו לדאבור בחיפה לא היה מתאים" | ברני ארדוב

בנבחרת יעקבו אחר האימון הערב של מכבי תל אביב ויקוו לשמוע כי נחמיאס עבר אותו בהצלחה והוא יתלבש למשחק מול הפועל ירושלים מחר. גם במקרה כזה ואפילו אם בלם מכבי תל אביב ישחק מחר בבלומפילד, עדיין יצטרכו בנבחרת לחכות ולראות כיצד הוא עבר את טבילת האש אחרי הפציעה שעבר בכתפו בשבת שעברה בטרנר ושבגינה הוחלף. במידה שנחמיאס לא יטוס לבסוף, קרוב לוודאי שרוטנשטיינר יצרף את איאד אבו עביד במקומו או שיילך דווקא על מגן ימני נוסף ויזמן את אור דדיה מהפועל באר שבע.

רוטשנטיינר מקווה כאמור לנצח בשבת הבאה והוא גם מתכוון להשתמש במשחק בליאל עבדה ובעומר אצילי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי