וייסמן וקינדה יצטרפו לאימונים. היומיים הקרובים יכריעו על הבלמים

שחקן נבחרת ישראל דור פרץ | קובי אליהו

רוטנשטיינר עדיין מתלבט לגבי העמדה של דור פרץ, בעוד נחמיאס נראה כשיר. וייסמן החלים מקלקול הקיבה, קינדה פתר את הבעיה וינחת, הנבחרת תוכל להתכונן לראשונה לסקוטלנד עם סגל מלא

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תיכנס הבוקר (רביעי) ליומה השלישי בגלזגו לקראת המשחק בשבת מול סקוטלנד במוקדמות המונדיאל. הנבחרת קיימה עד כה שני אימונים מאז שנחתה, כאשר רק הערב אמור להיערך לראשונה האימון בו צפויים ליטול חלק כל השחקנים. החלוץ שון וייסמן, שהגיע לסקוטלנד כשהוא לא מרגיש טוב, חש אמש כבר הרבה יותר טוב ואחרי שגם נבדק ויצא שלילי לקורונה, מעריכים בנבחרת כי הוא יוכל להתגבר סופית על קלקול הקיבה שהיה לו ולהתחיל להתאמן עם כולם באימון המתוכנן לערב. מי שעוד צפוי להשתתף הערב לראשונה באימון הוא גדי קינדה לו היתה בעיה פרוצדוראלית לצאת מארצות הברית לסקוטלנד ואחרי שהיא נפתרה, הוא אמור לנחות הבוקר בגלזגו ולהצטרף לחבריו במלון הנבחרת.

שחקן נבחרת ישראל, דור פרץ
ייעדר מהמשחקים הקריטיים לנבחרת. דור פרץ | ברני ארדוב

רוטנשטיינר ממשיך לשמור צמוד לחזה את קלפי ההרכב גם כי הוא באמת לא החליט עם מי הוא הולך במרכז ההגנה. היחיד שכרגע בטוח הוא ניר ביטון, ואת שני הבלמים שישחקו לצדו יבחר האוסטרי ביחד עם הצוות שלו רק לקראת יום שישי. שני האימונים הצפויים היום ומחר יכריעו מי מבין המועמדים לתפקידים ייבחר על ידי המאמן הלאומי, שממשיך לתהות בנוגע לעמדה שהוא הכי רוצה לראות בה את דור פרץ. העדיפות היא עדיין לעמדת הקשר המרכזי, אבל אז הוא מפסיד את פרץ כבלם. בנוגע לעידן נחמיאס שהתאמן אתמול בצורה מלאה, אמר גורם בנבחרת: "אם לא היינו יודעים שעידן היה פצוע לפני שבוע, לא היינו יכולים לשער שהוא החלים מפריקת כתף. הוא נראה מצוין באימון".

בשעות שהנבחרת לא מתאמנת בגלזגו, היא במלון אבל לא מנותקת מההוויה בעיר לקראת המשחק. העובדה שכל הכרטיסים נמכרו ושלראשונה אחרי זמן רב יהיו 52 אלף צופים בהאמפדן פארק, מייצרת עוד יותר התרגשות אצל השחקנים לקראת המשחק החשוב בשבת.