סאן מנחם חש רגישות בשריר, כשירותו תתברר באימון הערב

סאן מנחם שחקן נבחרת ישראל עם מנור סולומון, ג'ואל אבו חנא | דני מרון

מגן מכבי חיפה ינסה להתאמן ואם שוב ירגיש אי נוחות, במקומו עשוי לפתוח בשבת בגלזגו אופיר דוידזאדה. שחקן בנבחרת ישראל: "יש ציפייה למשהו גדול". בתום אימון הערב גם תתקבל החלטה מי יפתחו במרכז ההגנה לצד ניר ביטון

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר הגיע לסקוטלנד בסגל חסר מאוד בכל הנוגע לחלק האחורי ועדיין לא ברור אפילו מי יפתח במרכז ההגנה, אבל היום (חמישי) התברר ששחקן הגנה נוסף עלול להיעדר מהמפגש בשבת (19:00) בהאמפדן פארק בגלזגו: מגן מכבי חיפה, סאן מנחם, התלונן אתמול במהלך האימון כי הרגיש את בשריר והתבקש להפסיק מיד את האימון. הוא ינסה להתאמן גם הערב, ואם לא יצליח אז מי שעשוי להחליפו הוא מגן מכבי תל אביב, אופיר דוידזאדה.

הערב גם שון וייסמן אמור להתאמן לראשונה עם הנבחרת בצורה מלאה. החלוץ לא אמור לפתוח בשל הוירוס איתו התמודד השבוע. לכן, מונס דאבור אמור להשלים את חוליית החוד עם ערן זהבי ומנור סולומון.

שחקן נבחרת ישראל סאן מנחם
עכשיו גם הוא בספק. סאן מנחם | ברני ארדוב

ללא כל קשר לכשירות הסגל, יומיים לפני המשחק הגדול של נבחרת ישראל מול סקוטלנד בהאמפדן פארק, התחושה בקרב השחקנים היא שהם היו רוצים לעלות כבר הערב על הדשא בגלאזגו. "הרבה זמן לא הרגשנו ככה", סיפר אמש אחד השחקנים. "זו תחושה נהדרת ששוב יש עניין סביב הנבחרת ושוב יש ציפייה למשהו גדול. הפעם אנחנו מקווים לעמוד באתגר הגדול ולנצח".

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר
יש גרף התקדמות. וילי רוטנשטיינר | ברני ארדוב

שחקנים בנבחרת העידו אמש כי הם מקבלים בנסיעה הזו את כל המידע המקצועי והרלוונטי גם על סקוטלנד וגם ניתוח על הבעיות של הנבחרת שבלטו בתבוסה מול דנמרק בחודש שעבר. "אף אחד לא יוכל להגיד שלא זכינו להכנה מקסימלית", העיד אחד השחקנים. "מה שניתן בשבת על הדשא זה כבר משהו אחר. זה כבר תלוי במה שכל אחד יביא מעצמו וכמובן ביריבה שהיא נבחרת חזקה שתקבל תמיכה עצומה מ-50 אלף צופים".

מעבר להתרגשות הטבעית, וילי רוטנשטיינר בונה לשחקנים ביטחון ומדגיש בפניהם בכל שיחה שהוא לגמרי משוכנע ביכולת של השחקנים לחזור מסקוטלנד עם 3 נקודות. באחת האסיפות אמר המאמן הלאומי: "אם לא נטעה ולא נאפשר שערים קלים, זה יהיה שלנו". טל בן חיים שהובא כמאמן שחקני ההגנה גם מחדיר אמונה בשיחות שונות שהוא מקיים.

רוטנשטיינר שוחח כמעט עם כל שחקן באופן אישי וגם דרך המסרים שהוא קיבל, הוא רוצה לבנות את האחד עשר הנכונים ובתוכם שלושת הבלמים. ההערכה היא שבתום האימון הערב יידע כבר האוסטרי מי ישובצו לצד ניר ביטון במרכז ההגנה.