אלון חזן: "האופי של הדקות האחרונות? גאה באופי שהשחקנים גילו 90 דקות"

לזכותו מאזן מושלם לפני המפגש נגד אלופת אירופה. אלון חזן | אימג'בנק GettyImages, Christof Koepsel

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל היה מאוכזב אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 בגרמניה. אלמקייס: "לא הפסדנו היום, למדנו היום"

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל הייתה קרובה לרשום הערב (חמישי) ניצחון ענק בגרמניה במוקדמות יורו 2023, אבל שערים של קווין שאדה (89) ויונתן בוקארדט (91) סידרו מהפך וקבעו הפסד 3:2 שובר לב מבחינת השחקנים של אלון חזן.

מאמן הנבחרת אלון חזן אמר אחרי המשחק: "מאוכזבים מאוד. הגענו לדקות האלה כשאנחנו ב-1:2 ואיבדנו את זה, אז ברור שאנחנו מאוכזבים. החילופים כן עזרו כי ידענו לעשות את הסגירה טוב. ברגע שקבוצה כמו גרמניה מגיעה למצב שהיא מגביה כדורים לרחבה זה אומר שעשינו סגירה טובה. אני גאה בשחקנים למרות שהפסדנו. אנחנו לא מצליחים להיגמל מהדברים הקטנים האלה. יש לנו משחק נוסף מול לטביה בעזרת השם ואני מקווה שבעזרת השם נצליח להשיג ניצחון. ידענו שהיתרון שלנו במשחק כזה הוא לנסות להפתיע במתפרצות ומהאגפים. הם חזקים מאוד עם מאגר שחקנים נהדר, ניסינו ועשינו הכול, אבל בסוף המחשבה לפעמים לא מספיק חדה ומובילה לטעויות. אין לי אף טענה כלפי אף אחד, לצערי איבדנו את הנקודות, אבל יש משחק נוסף.

"ידענו שהבעיה המרכזית נגד גרמניה תהיה מהכדורים שהם מכניסים בין הקווים. היו הרבה דברים טובים. זה נשמע כמו קלישאה, אבל אני מלא הערכה כלפי השחקנים ששיחקו נגד יריבה סופר איכותית. הגענו עד הסוף ואיכשהו איבדנו את זה, אבל לא איבדנו את הטורניר, יש לנו טורניר ארוך. למרות שיבואו ויגידו שזה האופי של הדקות האחרונות, אני מסתכל על האופי של 90 הדקות שקדמו לכך. גרמנו לנבחרת איכותית להיראות רע, אני גאה באופי של השחקנים.

סוף פודגראנו יעזור לנבחרת הבוגרת של ישראל. כל השחקנים ששיחקו היום עזרו לנו במשך דקות ארוכות. אנחנו מאחלים את כל ההצלחה לנבחרת הבוגרת בשבת ומחזיקים לה אצבעות. אנחנו לא רוצים ליפול או להתבטל מול אף נבחרת. נגרום לשחקנים להתאושש כי הם השקיעו פה הרבה מאמץ, חלקם היו על האדים. ממחר בבוקר נגיע לארץ. עומר ניראון ממשיך בשער, למה לא? דניאל פרץ שוער מצוין, אבל אף אחד לא הרגיש שזה השוער השני או הראשון, אני סומך על עומר ב-100%, הוא שוער לגיטימי וטוב ועשה את זה גם בליגת העל".

עילאי אלמקייס קשר נבחרת ישראל הצעירה
עילאי אלמקייס קשר נבחרת ישראל הצעירה | אימג'בנק GettyImages, Christof Koepsel

עילאי אלמקייס, שבישל את השער הראשון, אמר: "אני גאה מאוד בשחקנים, בחברים שלי, באנו להילחם ולשחק כדורגל, נראינו טוב מול אלופת אירופה, זה לא משהו שהולך ברגל. היה משחק טוב שלנו, קצת חוסר מזל בסוף. לא הפסדנו היום, למדנו היום וזה ייתן לנו הרבה בהמשך הדרך. מה שמאפיין את הנבחרת הזו זו היכולת, יש לנו יכולת להתמודד מול כל נבחרת. יש אווירה טובה של משפחתיות, כולם תומכים אחד בשני וכולם עם מוטיבציה גבוהה וכך זה נראה במגרש. בתור נבחרת ישראל אנחנו לא מזלזלים באף משחק, השגנו שש נקודות קשות בתחילת הקמפיין מול נבחרות קשות, לטביה לא נופלת מהן. אני מקווה ומאמין שהקהל יבוא לתמוך בנו ואנחנו מצידנו כבר עכשיו נתחיל להתכונן כדי לעשות את המיטב".