ביברס נאתכו: "אצטרך לחשוב אם אני ממשיך לשחק בנבחרת ישראל"

שחקן נבחרת ישראל, ביברס נאתכו | ברני ארדוב

הקפטן דיבר על עתידו ב-103FM והגיב לטענות נגדו: "קל להגיד שאני לא שר את ההמנון, בכל אירופה לא יגידו עליי מילה רעה. כבר שנה שאני דוחה ניתוח כדי לא לפספס משחק"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל חגגה אמש (שלישי) ניצחון 1:2 על מולדובה במוקדמות המונדיאל, כאשר עבור ערן זהבי היה זה ערב מרגש עם הפיכתו למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים, אך בשביל הקפטן ביברס נאתכו והחלוץ מונס דאבור היו גם חלקים עגומים. נאתכו התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לשריקות הבוז כלפי חלק מהשחקנים בכחול-לבן, כמו גם לעתידו במדים הלאומיים.

"בתור שחקן, זה לא נעים שחבר שלנו לנבחרת מקבל בוז והלוואי והדבר הזה לא היה קורה מההתחלה, יותר מזה קשה לי להגיד כי זה משהו שהוא רגיש ונפיץ", אמר נאתכו. "לדבר ולהגיד 'ביברס לא שר את ההמנון' זה קל. זה התחיל בקטע שמישהו רצה לעשות כותרות על הגב שלי וזה הפך להיות משהו שנוח להגיד על כולם".

ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל
"לא מתביישים במה שאנחנו חושבים". נאתכו | אודי ציטיאט

קשרה של פרטיזן בלגרד המשיך: "תלך בכל אירופה, בכל מקום שהייתי, תשאל על ביברס מישראל ולא יגידו מילה רעה אחת. זה לדעתי יותר חשוב מאם אני שר את ההמנון או לא. אני מכבד את ההמנון, את הדגל ואת המדינה – וזה הדבר הכי חשוב. אני מגיע לכל אימון של נבחרת ישראל כבר 12 שנה, לא התחמקתי פעם אחת. אני כבר שנה דוחה ניתוח שאני צריך לעשות כדי לא לפספס משחק".

לסיום, נאתכו דיבר על המשך דרכו בכדורגל בכלל ובנבחרת ישראל בפרט: "לשחק כדורגל אני אמשיך לפחות עוד שנתיים-שלוש אם חלילה לא יקרה משהו, אבל בנבחרת נצטרך לחשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי