מרקו בלבול: "סקוטלנד הרבה יותר טובה מישראל"

מרקו בלבול עוזר מאמן נבחרת ישראל | אודי ציטיאט

עוזר מאמן נבחרת ישראל התארח בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לתוצאות שהושגו בחלון האחרון, וסירב לדבר על עתידו: "אני מרוכז רק במשחק הקרוב"

(גודל טקסט)

חלון הנבחרות הנוכחי הסתיים עם ניצחון של ישראל על מולדובה ועם שיא הכיבושים החדש של ערן זהבי, שהבקיע את שערו ה-33 במדים הלאומיים ועקף את מרדכי שפיגלר. עם זאת, מעל הכל מרחפת האכזבה הגדולה מההפסד האכזרי 3:2 לסקוטלנד. עוזור מאמן הנבחרת מרקו בלבול התראיין לפאנל של תכנית הספורט של 103FM והתייחס לחלון האחרון.

בלבול התייחס לצורת המשחק של הנבחרת מול סקוטלנד: "לשחק מול סקוטלנד אצלה בבית מול קהל ביתי במגרש מלא, ובלי לדבר בכלל על היכולת של סקוטלנד שהיא הרבה יותר טובה מישראל – איך שהמשחק נפתח היינו מאוד מרוצים, כמובן לא משלושת השערים ומהחצי השני שהיה פחות טוב וירדנו באינטנסיביות ובכושר הגופני שהיה פחות טוב. הייתה לנו כבר נקודה ביד ויכולנו לחזור עם נקודה משמעותית מאוד להמשך הקמפיין אבל ספגנו בנייח ואסור שזה יקרה, אבל זה קורה בכדורגל".

על האפשרות שיירש את תפקיד המאמן הלאומי במקרה של עזיבה של רוטנשטיינר: "אני עוזר מאמן, מרוכז רק במשחק הקרוב וזה מה שאנחנו מצפים מהשחקנים שלנו. אנחנו רוצים לסיים את הקמפיין הזה בצורה טובה. חזרתי ואמרתי שהיו לי הרבה הצעות, זה לא סוד, ואמרתי שאני מאוד נהנה ממה שאני עושה ולהיות עם שחקנים ברמה גבוהה, עם הטופ של הכדורגל הישראלי, עם נבחרת כל כך מאוחדת ושמחה. אני באמת לא חושב קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי