רוטנשטיינר יקבל הודעה בחודש הבא: "בכר לא יפסול על הסף"

play
ברק בכר מאמן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
לפחות סיימנו במקום השלישי: 2:3 דחוק לישראל על איי פארו 02:51

האוסטרי צפוי לקבל בחודש הבא את ההודעה על סיום תפקידו בנבחרת ישראל. מועמד זר עדיין זוכה להעדפה אבל מאמן מכבי חיפה בתמונה. סיפוק מעבודת יילס חוס: "הוא לא רוצה לאמן"

(גודל טקסט)

בזמן שסוגיית המאמן הבא לנבחרת ישראל פתוחה לגמרי ותתפוס תאוצה בשבועות הקרובים אחרי שיו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון והמאמן וילי רוטנשטיינר יסכמו את הקדנציה של האוסטרי, באגף המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות קיימת שביעות רצון רבה מהעבודה של יילה חוס.

שמונה חודשים עברו מאז מונה חוס ההולנדי לתפקיד ובהתאחדות לכדורגל מרגישים שיש שינוי ושיפור שמגיעים קודם מהעובדה שאת חוס לא מעניין דבר מלבד התפקיד אותו קיבל והמשימה אותה לקח לפתח את הכדורגלן הישראלי הצעיר ולקדם את מרכזי המצוינות והאקדמיות שנבנו על ידי ההתאחדות לכדורגל לפיתוח הנבחרות הצעירות. "את יילה לא מעניין דבר מלבד בניית התשתית לפיתוח הכדורגל הישראלי", אמר עליו בסוף השבוע בכיר בהתאחדות לכדורגל. "כל מה שעומד לנגד עיניו הוא פיתוח הכישרונות הצעירים בישראל ביחד עם אנשים טובים שמונו כמו בוני גינצבורג ומשה סיני".

גורמים בהתאחדות הוסיפו עוד כי חוס לא התערב עד כה בעבודת הנבחרת הבוגרת ולמרות שהקמפיין של מוקדמות המונדיאל הסתיים, הוא לא הציע להתאחדות מאמנים שיחליפו את רוטנשטיינר ולא רוצה להתערב בכך.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר | מאור אלקסלסי

בהתאחדות ימתינו עוד זמן מסוים להגשת הדו"ח של רוטנשטיינר ולפגישה בינו לבין חסון. במהלך חודש דצמבר יידע סופית רוטנשטיינר אם הוא נשאר לקדנציה נוספת כמאמן וקרוב לוודאי שזה לא יקרה. לאוסטרי יש חוזה עד סוף מאי בהתאחדות לכדורגל והוא צפוי להמשיך ולמלא פונקציות שונות בפן הטכני, גם אם לא ימשיך כמאמן, אלא אם יבקש בעצמו להתיר את חוזהו מוקדם יותר ולסיים את ההתקשרות עם ההתאחדות עוד לפני תום החוזה.

בכל האמור למחליף המסתמן, יש כרגע עדיין העדפה קלה למאמן זר אם כי האופציה הישראלית גם תיבחן ושמו של ברק בכר כמועמד מוביל יעלה. בכר שלא עשה שירות צבאי, מילא את חובו בדרכים שונות בשנים האחרונות ומבחינת ההתאחדות לכדורגל הוא מועמד ראוי ומקובל. יתרה מכך גורם בהתאחדות לכדורגל אמר בסוף השבוע בעניין מאמן מכבי חיפה: "ברור לנו שהפעם ברק לא יפסול על הסף את התפקיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי