דוידה: "אם הגענו למצב שגרמניה מעבירה זמן, זה אומר עלינו דברים טובים"

אושר דוידה שחקן הנבחרת הצעירה מול מרטון דרדאי שחקן נבחרת גרמניה הצעירה | דני מרון

שחקן הנבחרת הצעירה שיקף את התחושות אחרי ההפסד הדחוק: "הפסדנו, אבל עדיין הפלייאוף תלוי בנו". פודגוראנו: "הוכחנו שאנחנו נבחרת מהרמות הגבוהות ביותר"

(גודל טקסט)
שחקן הנבחרת הצעירה אושר דוידה
שוב נותר על הספסל. דוידה | קובי אליהו

אכזבה גדולה בנבחרת הצעירה אחרי ההפסד 1:0 לנבחרת גרמניה, הפסד שחיסל כמעט סופית את הסיכויים לסיים במקום הראשון. בנבחרת התאכזבו בעיקר לאור העובדה שלא נפלו מהיריבה ובמחצית השנייה אף הציגו בחלקים גדולים שלה עליונות על הנבחרת הגרמנית.

לאחר המשחק מאמן הנבחרת הגרמנית שוחח עם אלון חזן ועם כמה שחקנים, החמיא להם ואף אמר להם שהוא משוכנע שישראל תעלה מהפלייאוף. לנבחרת נותרו שני משחקים נוחים מאוד נגד לטביה וסן מרינו ושש נקודות יבטיחו לה את המקום בפלייאוף.

שחקנה של הנבחרת אושר דוידה אמר לוואלה! ספורט: "אם הגענו למצב שגרמניה הגדולה שוכבת על ה-16 שלה ומעבירה זמן זה אומר עלינו הרבה דברים טובים. אבל בסופו של דבר הפסדנו אז זה מאכזב כי היינו יכולים להוציא הרבה יותר".

סוף פודגוראנו שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל
הראה הרבה ניצוצות. פודגוראנו | דני מרון

על המשך הקמפיין אמר כוכבה של הפועל תל אביב: "פולין עשו תיקו אז הכל עדיין תלוי בנו. יש לנו עוד שני משחקים שאנחנו חייבים לנצח אותם, אני מאמין שנעשה את זה ונעלה לפלייאוף".

על היכולת שלו בשני המשחקים: "הרגשתי במשחק הזה הרבה יותר טוב מאשר מול פולין. נכנסתי במחצית והיה חסר רק כדור ברשת, אבל עדיין הכל תלוי בנו ונעשה את זה"

גם סוף פודגוראנו התייחס למשחק וכן לעתידו ואמר: "הוכחנו שאנחנו נבחרת מהרמות הגבוהות ביותר. המטרה כרגע היא מקום שני ופלייאוף ונעשה מה שאנחנו צריכים לעשות. אני רק התחלתי את הקריירה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי