נבחרת הנוער נחתה, יילה חוס בירך: "זה הישג בגלל הדרך"

play
מותר לחלום | אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל
יילה חוס מברך את נבחרת הנוער של ישראל 02:59

המנהל הטכני של ההתאחדות שיבח על ההעפלה ליורו: "הייתי כל כך גאה בכם". תורג'מן: "אופיר חיים מכניס אותך לטירוף כבר מהמלון". המאמן: "כך הכדורגל הישראלי צריך להיות"

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער של ישראל נחתה היום (רביעי) בארץ אחרי ההישג הגדול שרשמה אתמול, עם העפלתה לאליפות אירופה בפעם השלישית בהיסטוריה. המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל, יילה חוס, חיכה לשחקנים בנתב"ג ובירך אותם, כשגם המאמן אופיר חיים והשחקנים דור תורג'מן ורוי רביבו דיברו על הצלחת הנבחרת.

"ממש התרגשנו, זה רגע היסטורי. עבדנו קשה בשביל זה ואני חושב שהגיע לנו. שער הניצחון היה ממש מרגש, אין לי מילים", אמר רביבו, שהעלה את ישראל ליורו עם שער הניצחון בדקה ה-88 ב-0:1 על סקוטלנד אתמול. תורג'מן, שכבש צמד בניצחון 1:3 על טורקיה בשבת, הוסיף: "אופיר חיים הוא המאמן שהתחברתי אליו הכי הרבה. כבר מהמלון הוא מכניס אותך לטירוף, אין דבר שדומה לזה. בגלל זה אני חושב שהחיבור כל כך חזק איתו. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה, לשחק כדורגל טוב והשמיים הם הגבול".

דור תורג'מן, שחקן נבחרת הנוער
רגע מרגש. דור תורג'מן חוגג | אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל

חוס אמר לשחקנים בשדה התעופה: "לא הייתי יכול להביא פרחים כי החנות הייתה סגורה, אבל אני ממש רוצה לברך אתכם, לא רק בגלל שסיימנו ראשונים בבית והעפלנו לאליפות אירופה. ראיתי את שני המשחקים והדרך שבה שיחקנו, עם חוכמת משחק, עם טכניקה, עם תשוקה, בהתאם לדנ"א הישראלי. אחרי המשחק מול טורקיה הייתי כל כך גאה בכם ובצוות. מדובר בצעד משמעותי, לא רק בגלל ההעפלה אלא בגלל הדרך בה עשינו זאת. זה רק השלב הראשון, אתם חוזרים למועדונים להשתפר שם וניפגש שוב בהכנות ליורו. נבחרות כמו צרפת ואיטליה מחכות לנו שם, זה יהיה אתגר גדול בשבילנו".

המאמן אופיר חיים הוסיף: "הדרך ששיחקנו, כך הכדורגל הישראלי צריך להיות. זה מה שיילה ובוני דוחפים אותנו אליו, שהכדורגל יהיה אצלנו רוב הזמן ונשחק עם תשוקה. כשנבחרות באירופה מעבירות זמן מולנו – זה אומר הרבה על הכדורגל הישראלי".