"אצילי לא מייצג אותי": שלט בבלומפילד נגד שחקן הנבחרת

עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל | מאור אלקסלסי

שעות לפני שריקת הפתיחה בין ישראל לאלבניה הועבר מסר ברור נגד זימון קשר מכבי חיפה למדים הלאומיים, בשלב זה לא ברור על ידי מי

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תארח הערב את אלבניה למשחק גורלי עבורה במסגרת ליגת האומות (21:45), אבל שעות לפני שריקת הפתיחה באצטדיון בלומפילד הופתעו לגלות העוברים במקום שלטים שנתלו נגד הקשר עומר אצילי.

"אצילי לא מייצג אותי", נכתב ובשלב זה לא ברור על ידי מי. כזכור, קשר מכבי חיפה זומן לנבחרת ישראל על ידי המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון, זימון שהוביל לסערה לנוכח מעורבותו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות", שלאחרונה חזרה לכותרות בעקבות תחקיר נוסף שנעשה בחדשות 13 ובו הוצגו מסרונים לכאורה בין אצילי לבין חברו, דור מיכה.

השלט נגד אצילי, היום באצטדיון בלומפילד

באמצע השבוע הוגשה עתירה נגד זימון אצילי לנבחרת ישראל על ידי מספר ארגוני נשים ששילבו כוחות בטענה שהקשר "טרם הפנים את חומרת מעשיו" וכי זימונו סותר את הדרישה מכל שחקני הסגל "להיות ער לעובדת היותו מודל לחיקוי שחייב לשמור על מעמדה הייצוגי של הנבחרת ועל התנהגות ההולמת את מעמדו כשחקן נבחרת", אולם בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קבע כי בנסיבות המקרה הנ"ל, אין מניעה מביטול זימונו של השחקן.

יש לציין כי הפרקליטות הודיעה על סגירת התיק נגדו ונגד דור מיכה בספטמבר 2020 ולאחרונה הובהר כי אין כוונה לפתוח את התיק מחדש.