"שכטר אמר 'אין פה משחק, תוציא צהוב וצא גבר'"

שכטר. לא רק את הדרבי הוא יחמיץ
שכטר. לא רק את הדרבי הוא יחמיץ | צילום: ערן לוף

אדלר הגיש את דו"ח השיפוט מהמשחק מול מכבי פ"ת, החלוץ יעמוד לדין

(גודל טקסט)

זיו אדלר, שופט המשחק אתמול (שלישי) בין מכבי חיפה למכבי פתח תקווה שהרחיק את איתי שכטר, הגיש את דו"ח שיפוט המשחק בו פרט את השתלשלות הדברים ואמירות של חלוץ מכבי חיפה לעברו.

מתברר שעל-פי הדו"ח, שלף השופט לעבר שכטר כרטיס צהוב ולאחר מכן הרחיקו ולא שלף אדום ישיר. אדלר כתב כי לאחר התנהגות בלתי הולמת של שכטר (דחף החוצה שחקן פצוע של פתח תקווה), נשלף כרטיס צהוב ומציין כי לאחר מכן קרא לשכטר כשהכרטיס הצהוב בידו, ואילו החלוץ ענה: "אין פה משחק, תוציא צהוב בוא נראה אותך גבר, תוציא צהוב וצא גבר", כל זאת מלווה בתנועת ידיים מזלזלות שרק בעקבותן נשלף כרטיס אדום.

איתי שכטר יועמד לדין בעקבות דו"ח השופט וצפוי לעונש של יותר משני משחקים בשל הרחקה רגילה שניה. במכבי חיפה שוקלים אם לערער על הרחקתו של איתי שכטר שלא ישחק בכול מקרה בדרבי נגד הפועל חיפה.

הירוקים יערערו על הרחקתו? (ערן לוף)

רוני לוי התאכזב מהמחליפים שקיבלו הזדמנות

במכבי חיפה יעסקו בימים שנותרו לקראת הדרבי ביום שני נגד הפועל חיפה בדברים שאינם קשורים לכדורגל נטו. ליועץ המנטלי החדש דן ולנטי, יהיה כבר מהיום (רביעי) מה להגיד לצוות המקצועי תחילה ובהמשך לשחקנים.

 

אתמול, כבר בדקה ה-6 לאחר שער היתרון שכבשה מכבי פתח תקווה במשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו, ירדה על ספסל מכבי חיפה עננה של עצבות ומראות של ייאוש מבעד לטיפות הגשם שהסתיימו במעבר חד לשורת אמירות והסברים בנושא הרחקתו של החלוץ איתי שכטר בסיום ההפסד (1:0).

 

מפעל גביע הטוטו חשוב למכבי חיפה, שבעונה שעברה נוצחה רק במשחק הגמר ע"י מכבי תל אביב. רוני לוי יכול במשחק הגומלין בעוד שבועיים להפוך את התוצאה כדי להחזיר את הביטחון לשחקנים, אחרי שאמש העלה הרכב שבו רובם ככולם מתדפקים על ההרכב הראשון.

 

הקהל כנראה לא ציפה ליותר מדי, אחרת היה מגיע בהמוניו (ערן לוף)

 

מלבד הקשר נטע לביא שבלט במשחקו ובשאפתנות שלו להוכיח כי מגיע לו להיות בהרכב, ומעט מיובל יוסיפוביץ' ושובל גוזלן, השאר לא הוכיחו לרוני לוי שמגיע להם לקבל את חולצת ההרכב הפותח.

 

המאמן רוני לוי מתכוון כבר באימון הקרוב לשוחח עם חלק משחקניו על היכולת הדלה והלא מורגשת ומחויבת. לוי הבהיר כי ציפה משחקניו הצעירים להוכיח את הרעב הקיים בהם למשחקים ולחולצת ההרכב הראשון. המאמן דיבר על הפערים הגדולים ביכולת ששחקנים הראו במחצית הראשונה להרכב במחצית השנייה כששחקנים חדשים הוכנסו.

 

החולשה הורגשה בעיקר אצל עיאד חבשי, אלון תורג'מן, שחר הירש (נפצע בראשו והוחלף), עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן וסאן מנחם. רוני לוי יהיה חייב לנסות להשיב להרכב את איל משומר ואביחי ידין אם אכן המגן טאלב טוואטחה מתוכנן לעזוב בחודש ינואר לפיורנטינה ומשם למועדון אחר בהשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי