בנתניה הבהירו לעטר: "זה לא זמן לשחק עם מחליפים"

עטר. הבהירו לו שזה לא הזמן לניסויים
עטר. הבהירו לו שזה לא הזמן לניסויים | צילום: ערן לוף

במועדון זקוקים לכסף מעליית שלב. צעירי מחוץ לסגל בבני יהודה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה נמצאת בימים אלה במצב מקצועי גרוע מאוד, ולראיה היא מדורגת בתחתית טבלת ליגת העל, אולם במועדון מקווים שהמשחק הערב (19:00) מול בני יהודה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו, יביא איתו ניצחון שיכניס קצת ביטחון לשחקנים.

במועדון מצפים מהמאמן ראובן עטר להרכיב את השחקנים הטובים ביותר העומדים לרשותו, זאת לאור העובדה שאם תגבור נתניה על הזהובים בסיכום שני משחקי רבע הגמר המועדון ירוויח 300 אלף שקלים, בונוס עתק במונחים של קבוצה המשוועת לכסף לקראת חלון ההעברות בינואר בו היא מעוניינת להתחזק במספר רב של שחקנים.

"זה לא משחק למחליפים ומשחקים מיותרים", אמרו בנתניה, "הכסף הזה הוא קריטי למועדון".

בנתניה בודקים הבוקר (רביעי) אם הקשר הסרבי מילאן סמיליאניץ' יוכל לקחת חלק במשחק, מכיוון שבמועדים סבורים שהוא ספג שלושה כרטיסים צהובים במפעל, מה שלא יאפשר לו לשחק, אלא שבכל מקרה סמיליאניץ' צפוי להיחתך בחודש ינואר.

ראובן עטר עדיין לא החליט למי לתת הערב הזדמנות בין הקורות ומתלבט בין השוער השלישי שניר דורי לבין דין גל שגדל במחלקת הנוער.

בני יהודה: בן צעירי גם הערב מחוץ לסגל

פרשת המגן בן צעירי ממשיכה לעשות כותרות בשכונה והמגן הצעיר לא יתלבש גם הערב ולמעשה כול עוד פרשת התביעה שהגיש אחיו לירוי נמצאת על המדף.

 

ניסיונות של גורמים שונים להביא לסיום הסכסוך לא הצליחו עד הבוקר. גורם בבני יהודה אמר: "עכשיו זה נראה כבלתי ניתן לפשרה. דברים יסתדרו בקרוב ובן צעירי יחזור לשחק".

 

צעירי ביציע מול מכבי ת"א (אלוני מור)

 

המאמן יוסי אבוקסיס יעלה הערב הרכב חסר במיוחד ממנו ייעדרו הפצועים מאור קנדיל, איציק עזוז ואסי בלדוט. כמו כן לא יפתחו בהרכב ויהיו על הספסל פדרו גלבאן וג'וד נורו. להרכב הפותח יחזור הקשר ההתקפי אמיר עגייב ובהתקפה לאחר שבועות בחוץ ישחק גל צרויה.

 

בבני יהודה ציינו כי המשחק בגביע הטוטו נגד מכבי נתניה חשוב להם מאוד אבל חלוקת הכוחות חייבת להישמר לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי