אסקלינג, מגבו וזמיר בהרכב בית"ר מול הפועל באר שבע

נס זמיר
נס זמיר | אודי ציטיאט

ארבייטמן בחוד של האדומים, לבקוביץ' בשער. קשר ברזילאי ייבחן בירושלים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תארח הערב (רביעי) באצטדיון טדי את הפועל באר שבע בשלב רבע גמר גביע הטוטו. מפגש הגומלין יתקיים בעוד שבועיים. בית"ר ירושלים פגשה העונה את הפועל באר שבע בשני משחקים קודמים ונוצחה בשלב הראשון של גביע הטוטו 0:4 ובמפגש הליגה הפסידה 1:3. במועדון מתייחסים ברצינות למשחק וזה המסר שהעביר המאמן סלובודאן דראפיץ' לשחקנים וביקש להתנתק ממשחק הליגה הקרוב נגד עירוני קריית שמונה..

 

 

לרשותו של סלובודאן דראפיץ' עומד סגל חסר במיוחד, ממנו נעדרים דויד קלטינס המורחק ודושאן מאטוביץ' המוצהב. כמו כן, לא ישחק החלוץ ניקיטה רוקביצה החולה בשפעת. גם הבלם טל כחילה, שלא חתם על חוזה חדש בתנאים הכספיים שהציע לו הבעלים אלי טביב, מחוץ לסגל כבר חמישה משחקים. דראפיץ' ייתן הזדמנויות בהרכב לדניאל אסקלינג, אורי מגבו, נס זמיר ולירוי צעירי. אצל הפועל באר שבע הוצב רובי לבקוביץ' בין הקורות, דן ביטון בקישור ושלומי ארבייטמן פותח בחוד. 

 

הרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן; אלעד גבאי, דניאל אסקלינג, חסוס רואדה, אורי מגבו; נס זמיר, קלאודמיר פריירה, לירוי צעירי; עומר אצילי, לידור כהן, איציק כהן. 

הפועל באר שבע: רובי לבקוביץ'; בן ביטון, לואי טאהא, וויליאם סוארס, בן תורג'מן; רועי גורדנה, מהראן ראדי, ג'ון אוגו, דן ביטון, מאור מליקסון; שלומי ארבייטמן.

 

אלבס החל להיבחן

 

הקשר הברזילאי, פביאנו אלבס, שנבחן בשבועיים האחרונים בבני סכנין והיה אמור לחתום בקבוצה, החליט לוותר על ההצעה של הקבוצה מהמגזר וכבר היום לא הגיע לאימוני הקבוצה.

 

אלבס קיבל שתי פניות מקבוצות ישראליות. הראשונה מבית"ר ירושלים והשנייה ממכבי פ"ת. סוכם כי הקבוצה הראשונה בה ייבחן תהיה בית"ר, לה יש חמישה זרים וההחלטה האם להחתימו או להשאילו למועדון אחר תתקבל לאחר האימונים.

 

עונש רדיוס לנוער

 

בעקבות הקריאות הגזעניות לעבר אור דסה ממכבי ת"א, קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים נענשה בעונש רדיוס שהפועל (היה על תנאי) ו-2,500 ₪ קנס. האירועים היו במשחק בין השתיים בשבת האחרונה, כאשר נשמעו הקריאות לעבר שחקנה של מכבי ת"א. בית"ר טענה כי הקריאות לא הגיעו מתחומי המגרש אלא מגבעות גובלות, אך בית הדין קבע כי הקבוצה נושאת באחריות להנהגות אוהדיה "בין אם אלה בתחומי המגרש ובין אם מחוץ לתחומיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי