"חייבים להישאר בליגה. מקווה שנתחיל לנצח"

טגה באימון. אופטימי מטבעו
טגה באימון. אופטימי מטבעו | צילום: אייל לוסטיג

מכבי נתניה סיימה את ההכנות לבני יהודה. ורד: "יש שינוי תחת עטר"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ערכה בשעות הצהריים אימון מסכם לקראת משחקה מחר ברבע גמר גביע הטוטו מול בני יהודה.

 

המגן עומר ורד התייחס למצב הקבוצה ולשינוי בעמדת המאמן: "המטרה המרכזית היא ההישארות בליגה, שזו הליגה והחמאה שלנו, אבל מחר יש משחק חשוב למועדון ולשחקנים כדי לצבור עוד ביטחון ודקות משחק. נעבור את המשחק ורק אז נסתכל לכיוון המשחק מול עכו".

 

 

"יש שינוי מהיום הראשון שראובן עטר חזר לקבוצה, הדגש אצלו הוא על קצב האימון והמחויבות, רק שלצערי אין שינוי כרגע בתוצאות", המשיך המגן, "אבל אני בטוח שזה ישתנה בקרוב.

 

לגבי כושרו האישי אמר: " אני מרגיש טוב במועדון, זוכה לחום ולאהבה מהאנשים במועדון ומהקהל. חשוב שנתחיל לנצח ונעלה מעל הקו האדום. לחץ בשל התוצאות לא יוציא אותנו מהמצב שבו אנחנו נמצאים".

 

שחקני נתניה באימון המסכם לרבע גמר הטוטו (אייל לוסטיג)

 

שחקן נוסף שהתייחס למצב הקבוצתו הוא אמייה טגה, שחקן הבית ששב הקיץ למועדון: "מקווה שנתחיל לנצח ולצבור נקודות כדי לשמח את האוהדים ואת האנשים שמשקיעים. לא ניצחנו הרבה זמן ואנחנו מחכים ומצפים לניצחון הראשון, עובדים בשביל כך קשה באימונים וזוכים לשקט מהנהלת המועדון".

 

"למועדון בסדר גודל של מכבי נתניה מגיע הרבה יותר", המשיך טגה, "אנחנו לא נמצאים במקום הטבעי שלנו. לגבי מנהיגות – כדורגל הוא משחק קבוצתי, כולם מנהיגים ומעודדים אחד את השני, אני כשחקן ותיק מעודד ועושה הכל כדי לעזור למועדון. אנחנו חייבים להתחיל לנצח בשביל הקהל וקורא לו להמשיך להגיע ולתמוך".

 

על סיכויי ההישרדות אמר לסיכום: "אני אופטימי מטבעי. אנחנו צריכים וחייבים להישאר בליגה בשביל הקהל ובזכות התנאים שאנחנו זוכים להם במועדון הגדול הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי