"ניצחון חשוב מאד, רוצים לזכות בגביע הטוטו"

גביש. שמח שאני עושה לרן 'צרות חיוביות'
גביש. שמח שאני עושה לרן 'צרות חיוביות' | צילום: דני מרון

במכבי פ"ת היו מרוצים מההעפלה לחצי הגמר. גביש: "מעריך כל רגע במגרש"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה עשתה אתמול (שלישי) עוד צעד בדרך לתואר לאחר שהעפילה לחצי גמר גביע הטוטו על חשבונה של מכבי חיפה. שמחה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של הקבוצה לאחר הניצחון: "עשינו ניצחון חשוב מאוד בדרך לתואר. אנחנו רוצים ללכת עד הסוף", אמרו שחקנים בקבוצה.

 

בנוסף להעפלה לחצי הגמר, המועדון שלשל לכיסו גם סכום של כ-250,000 שקלים: "אנחנו יודעים כמה הכסף הזה חשוב למועדון ושמחים שיכולנו לעזור". בסיום המשחק יצאו השחקנים והצוות המקצועי לחגוג את ההעפלה במסעדה. בקבוצה היו שבעי רצון גם מהשתלבותם של השחקנים שלא תמיד משחקים והוכיחו עצמם שעיקר המחמאות כוונו לבלם עודד גביש.

 

 

גביש עצמו, שלא מרבה לקבל דקות העונה, סיכם: "הכי חשוב שעברנו לשלב הבא. הגול שלי שולי. כל רגע על המגרש אנחנו מנסים להפיק את המיטב. פתחנו פחות טוב, אבל עשינו שינויים במחצית שעזרו לנו לעלות לשלב הבא, שזו בעצם הייתה המטרה. אני אישית מעריך כל רגע על המגרש ואם זה עושה לרן 'כאב ראש' חיובי, אין מאושר ממני".

 

צחי גיגי כאמור, אמור לחזור לאימונים כאשר ירגיש טוב יותר. יחד איתו גם עומר דנינו ונאור פסר צפויים להיות כשירים למשחק הבית בשבת נגד הפועל חיפה (ייערך בבלומפילד). עידן שמש, שהוחלף במחצית בשבת ולא שיחק אמש, בספק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי