20:30: פרדה ודה לוקאס בהרכב בית"ר ירושלים בב"ש

דה לוקאס. ב-11 של דראפיץ'
דה לוקאס. ב-11 של דראפיץ' | צילום: ערן לוף

דראפיץ' בהרכב משני, גם מגבו יפתח. דן ביטון וארבייטמן ב-11 של בכר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תתארח ב-20:30 לראשונה באצטדיון "טוטו טרנר" בבירת הנגב במפגש הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו לאחר 1:1 במשחק הראשון באצטדיון טדי. במועדון רואים חשיבות גדולה במפעל השלישי בחשיבותו ומעוניינים להעפיל לחצי הגמר ולזכות בהכנסה כספית.

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' יאפשר מנוחה למספר שחקנים, ביניהם הקפטן עומר אצילי הסובל מרגישות בשריר הירך. הבלם ניסו קפילוטו המתאושש ממחלה לא ישחק כמו גם דושאן מאטוביץ', דן איינבינדר וניקיטה רוקביצה שצפויים לפתוח את המשחק על ספסל המחליפים.

 

 

הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס, שהחלים מפציעה ברגלו ומועמד לעזוב בחודש ינואר יקבל עד חלון ההעברות הזדמנויות להוכיח את עצמו. גם דני פרדה יפתח ב-11, לירוי צעירי יחל על הספסל.

 

אלי טביב מעוניין למכור ולא להשאיל את החלוץ איציק כהן המבוקש במכבי נתניה, מכבי פתח תקווה וקריית שמונה. לבית"ר רק 50% מכרטיסו של כהן, כאשר מהמחצית השנייה של הכרטיס מוחזקת על ידי הפועל ירושלים.

 

טל כחילה, רועי זיקרי ותומר ירוחם קיבלו במפתיע ערב המשחק הודעה כי הם שבים לסגל הקבוצה ויישבו על הספסל. כחילה טרם חתם על חוזהו, בעוד זיקרי וירוחם כלל לא נמצאו בתכניותיו המקצועיות של דראפיץ'.

 

בבאר שבע, יעניק ברק בכר מנוחה לאליניב ברדה. מי שחזר לסגל אחרי שלושה חודשים הוא מאור בוזגלו שפתח על הספסל. דן ביטון ושלומי ארבייטמן יפתחו ב-11.

 


ארבייטמן. יפתח אצל בכר (ירון אלפי)

 

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלעד גבאי, דניאל אסקלינג, חסוס רואדה, אורי מגבו, קלאודימיר פריירה, נס זמיר, פאבלו דה לוקאס, דני פרדה, לידור כהן, דובב גבאי.

 

הפועל באר שבע: רובי לבקוביץ', בן ביטון, לוטי טאהה, וויליאם סוארס, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, רועי גורדנה, מהראן ראדי, דן ביטון, טוני וואקמה, שלומי ארבייטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי