קריית שמונה בחצי הגמר. בן מרגי לא ימשיך כמאמן

קריית שמונה חוגגת העפלה לחצי הגמר
קריית שמונה חוגגת העפלה לחצי הגמר | צילום: ערן לוף

עוזר מאמן הפועל חיפה בסיום ה-1:1: "אשאר עד שיוחלט על עתידו של טל בנין"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה אמנם רשמה משחק נוסף ללא ניצחון, אבל סיימה ב-1:1 "ביתי" באצטדיון בעכו מול הפועל חיפה והשלימה את עלייתה לשלב חצי גמר גביע הטוטו, אחרי שניצחה 0:1 את האדומים-שחורים במפגש הראשון לפני שבועיים.

 

החבורה של חסארמה הגיעה אחרי ה-2:1 המאכזב בבאר שבע ביום ראשון האחרון, כאשר נראתה טוב ונכנעה רק לשער דרמטי של ג'ון אוגו בתוספת הזמן, וגם היום התקשתה להתעלות ונהנתה משער עצמי מביך של לירן סרדל בדקה ה-80 כדי לעלות ליתרון ראשון במשחק די חלש של השתיים.

 

 

מהדי זועבי פתח בשער בהיעדרו של גיא חיימוב הפצוע, ודקה אחת בלבד אחרי שקבוצתו עלתה ליתרון הוא הוציא כדור מהרשת אחרי שבעיטה של אלי אלבז הפתיעה אותו וחדרה לרשת עם עזרה מהקורה. 1:1 בסיום שהעלה את קריית שמונה לחצי הגמר בזכות 1:2 בסיכום שני המשחקים.

 

"רצינו לבוא ולעבור לחצי הגמר", אמר סאלח חסארמה בסיום, "באנו אחרי הפסד קשה בתוספת הזמן למשחק לא קל, והצלחנו להתעלות. שאפו לשחקנים. להכניס לקופה כסף זה יפה מאד וזה חשוב לכולם. למרות התקופה הקשה לקבוצה ולי באופן אישי, יש לנו אופי חזק ואנחנו מפגינים אופי – אני בטוח שנצא מהתקופה הזאת".

 

מאיר בן מרגי על הקווים של הפועל חיפה יכול לרשום לזכותו משחק נוסף ללא הפסד, אחרי ה-1:3 על הפועל עכו בשבת האחרונה, אך הוא הבהיר לבעלים יואב כץ כי אין בכוונתו להישאר כמאמן הראשי של המועדון עקב עסקיו הפרטיים שבהם עליו להיות מעורב.

 

"היו לנו הרבה מצבים שלא הצלחנו להבקיע מהם, אבל הרווחנו שחקנים כמו אלי אלבז שהיה לו משחק טוב", אמר המאמן, "יש לנו 3 ימים להתכונן למכבי פתח תקווה. עבדנו על הקטע הגופני טרואים את העבודה שלנו על המגרש – אנחנו עומדים טוב, השחקנים הבינו את המצב שלנו והם נותנים מעצמם יותר. אני כרגע עוזר מאמן וזה תפקידי, הודעתי ליואב כץ שאמלא את תפקיד המאמן הראשי עד שיחליט בנוגע לטל בנין".

 

מהלך משחק:

 

דקה 8

מגרלשווילי הרים מצוין משמאל ומצא את ראשו של קוראץ', אלא שהחלוץ פספס את המסגרת ממצב נוח.

דקה 11

שוב הזדמנות מצוינת להפועל חיפה, הפעם היה זה אדריאן רוצ'ט שממרכז הרחבה בעט בחופשיות וסחט מזועבי הצלה.

דקה 18

הזדמנות מצוינת למארחת: עבודי הגיע לכדור עומק וניסה להקפיץ מעל אנטמן, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 31

קיאנסקאס היה קרוב לכבוש מתוך ערבובייה ברחבה, אלא שהכדור נהדף מקו השער על-ידי אזרד.

דקה 41

אופיר מזרחי בעט כדור חופשי וראה את אנטמן בקצות האצבעות מונע שער ראשון במשחק.

דקה 50

אזרד בעט מ-20 מטר, הכדור חלף ליד שערו של אנטמן ויצא החוצה.

דקה 61

אמוטו הנבחן כמעט בישל לאוסטווינד, אך האחרון לא הצליח לשים את הרגל כראוי ובעט כדור חלש החוצה.

דקה 80

0:1 לקריית שמונה: כדור כמעט על מגרש שלם מצא את אחמד עאבד ללא כיסוי, החלוץ מצא את עצמו באחד על אחד מול אנטמן ובעט לגופו, אך הכדור פגע בסרדל וחדר פנימה.

דקה 81

הפועל חיפה משווה במהרה: כעבור דקה אחת בלבד, אלי אלבז בעט מחוץ לרחבה כדור שקפץ על הדשא, הטעה את זועבי שנגע בכדור ומהקורה נכנס פנימה.

 

הרכבים:

 

עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, ערן אזרד (חן דילמוני 84), קאסיו פרננדס, דין מימוני, דניאל בורחל, רועי שוקרני (אחמד עאבד 58), עדן שמיר (וובה בראון 46), אור אוסטווינד, נאור עבודי, אופיר מזרחי (אלי בלילתי 69), אוסטין אמוטו (עודד אלקיים 84).

 

הפועל חיפה: ניב אנטמן, אופק פישלר, לירן סרדל (מקסים פלקוצ'קו 86), טדאס קיאנסקאס, חיים מגרלשווילי (מיקי יאזו 57), יוסי דורה (עידן גולן 65), ברונו פיניירו, אדריאן רוצ'ט, אנאס דאבור ׁ(מהראן לאלה 75), זרקו קוראץ' (תומר סוויסה 57), אלי אלבז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי