חזקים בטוטו: 1:3 למכבי פ"ת על קריית שמונה

פת צוהלת אחרי שהבטיחה גביע
פת צוהלת אחרי שהבטיחה גביע | צילום: עדי אבישי

קוניה נתן יתרון, גולדנברג, כליבאת ורוטמן הפכו והעניקו זכייה רביעית למלאבסים במפעל. הפרס: 1.3 מיליון ש"ח

(גודל טקסט)

בפעם הרביעית בתולדותיה, ולראשונה מזה 12 שנה, זכתה מכבי פתח תקווה בגביע הטוטו לאחר שהצליחה למחוק פיגור מוקדם בדרך ל-1:3 נהדר על קריית שמונה באצטדיון בנתניה.

כ-1,000 אוהדי מכבי פ"ת הגיעו לשרון לתמוך בשחקניהם בדרך לזכייה במפעל ופרס של 1.3 מיליון שקל שייכנס לקופת המועדון. קריית שמונה, על סיומה במקום השני, מקבלת 300 אלף שקל פחות.

תואר ראשון למכבי פ"ת לאחר 12 שנים (עדי אבישי)

תואר ראשון מחוץ לקריית שמונה. רן בן שמעון (עדי אבישי)

 

ברונו קוניה העלה את קריית שמונה ליתרון כבר בדקה השביעית, אך המלאבסים לא התרגשו והצליחו לבצע מהפך נפלא: חגי גולדנברג איזן בדקה ה-20 אחרי שמוחמד כליבאת שבר את מלכודת הנבדל ובישל נפלא, החלוץ גם התכבד בשער השני שקבע מהפך אחרי טעות קשה של מהדי זועבי בדקה ה-59 ואת השלישי והאחרון נעץ המחליף לירן רוטמן בדקה ה-89, שתי דקות אחרי שנכנס כמחליף.

אוהדי מכבי פ"ת תומכים בדרך לזכייה בגביע הטוטו (עדי אבישי)

זוהי כאמור זכייתה הרביעית של מכבי פ"ת במפעל, יש לה שני גביעי טוטו גם במפעל לקבוצות הלאומית, וגביע טוטו שלישי של רן בן שמעון אחרי שזכה גם עם קריית שמונה פעמיים, וגם לו יש שתי זכיות נוספות בגביע הטוטו של הלאומית. אבי לוזון הבטיח לכל אחד משחקני מכבי פ"ת מענק על סך 5,000 שקלים לאור הזכייה בגביע הטוטו.

בקריית שמונה, איזי שרצקי והעירייה המקומית מימנו עשרה אוטובוסים לרווחת תושבי העיר, אך מאות אוהדים בלבד הגיעו מהצפון ולקראת הסיום אף קראו למאמן סאלח חסארמה להתפטר, אחרי שלא הצליחו לזכות בתואר נוסף העונה – כזכור, באוגוסט הניפה קריית שמונה את גביע אלוף האלופים. 

הרכבים:

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, תומאס שאבייר, אליסון דוס סנטוס, עודד גביש, נאור פסר, איטור מונרוי, חגי גולדנברג, מוחמד כליבאת (עידן שמש 75), רועי גורדנה (מור שקד 73, לירן רוטמן 87), גידי גאניוק (עידן אדהניני 90), ראדה פריצה (יואכים מונונגה 63).

קריית שמונה: מהדי זועבי, עודד אלקיים (נאור עבודי 75), לואיס גוטיירס, דין מימוני, דניאל בורחל, רועי שוקרני, רוקאס סטנולביצ'יוס (עדן שמיר 80), אחמד עאבד (עוז ראלי 63), אופיר מזרחי, ברונו קוניה (אור אוסטוינד 66), אוסטין אמוטו.

מהלך משחק:

דקה 7

0:1 לקריית שמונה: ברונו קוניה פתח מבערים, ברח לעודד גביש והכניע את גיגי באחד על אחד. בישול נפלא של אופיר מזרחי שמסר כדור עומק בין כולם.


ברונו קוניה חוגג יתרון מהיר (עדי אבישי)

דקה 15

אוסטין אמוטו לא התרגש משני שחקני הגנה, דהר כדי להגיע לפניהם לכדור ורק יציאה אמיצה של צחי גיגי מנעה יתרון כפול.

דקה 20

מכבי פ"ת משווה ל-1:1: מוחמד כליבאת לא היה בנבדל ודהר כל הדרך לרחבת קריית שמונה, העביר רוחב ולחגי גולדנברג נותר רק לגלגל לרשת.


המלאבסים הצליחו לאזן במהרה (עדי אבישי)

דקה 45

תומא יכול היה להשלים מהפך לאחר שנותר חופשי ברחבה בכדור קרן, אך הנגיחה שלו נהדפה מצוין על-ידי זועבי.

דקה 59

מהפך! טעות קשה של מהדי זועבי, שלא הצליח להשתלט על מסירה מגוטיירס, סידרה למוחמד כליבאת את שערו הקל בקריירה. 1:2.

דקה 89

1:3! לירן רוטמן, שרק עלה מהספסל שתי דקות לפני כן, דהר בין שחקני קריית שמונה והכניע את זועבי בקלות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי